نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: نهضت تولید ملی با رویکرد شرکت های دانش بنیان باید راه اندازی شود.

حجت الاسلام سید سلمان ذاکر گفت: برای حل مشکلات اقتصادی، اشتغال و تولید باید نهضت ملی تولید با رویکرد دانش بنیان راه اندازی شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات کشور توسط نخبگان و جوانان تحصیل کرده قابل حل است، می گوید: برای مقابله با تحریم‌ها و کاهش فشار اقتصادی بر مردم چاره‌ای جز روی آوردن به علم نوین، حمایت و توسعه شرکت‌های دانش بنیان نداریم.

حجت الاسلام ذاکر با اشاره به اینکه مجلس و دولت در کنار شرکت‌های دانش بنیان هستند، گفت: باید با حمایت از شرکت‌های فناور و دانش بنیان و مبارزه با موانع و مشکلات پیش روی این شرکت ها، حمایت از تولید داخل، در راستای حل مشکلات کشور گام اساسی برداریم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید موانع راه تولید را رفع، حمایت‌های قانونی، تسهیلات کم بهره، زمین و مکان در اختیار شرکت‌های دانش بنیان قرار دهد تا جوانان و افراد دارای فکر و اندیشه بدون دغدغه فقط به فکر حل مشکلات کشور باشند.

حجت الاسلام ذاکر گفت: ایران برای بهتر شدن جایگاه اقتصادی خود در منطقه و عبور از مشکلات فعلی نیازمند حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و اتکا به تولید داخلی با کیفیت است چرا که افزایش تولید منجر به حرکت چرخ‌های اقتصادی کشور شده و اشتغال ایجاد خواهد کرد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: باید تعداد شرکت‌های دانش بنیان در ارومیه و استان افزایش یابد و این شرکت‌ها بیشتر در بخش کشاورزی که بیشترین سهم اشتغال استان را تشکیل می‌دهد ورود پیدا کرده و مشکلات این بخش را حل کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.