واگذاری اختیارات لازم به دولت برای مولدسازی دارایی‌های مازاد

سران قوا با تفویض اختیارات قانونی لازم به دولت برای هموار کردن مسیر اجرا و بهبود روش‌های افزایش بهره‌وری اموال و مولدسازی دارایی‌های مازاد موافقت کردند.

روند اجرای قانون مولدسازی دارایی‌ها و افزایش بهره‌وری از اموال مازاد دولت و موانع و مشکلات آن در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی که عصر امروز به ریاست حجت‌الاسلام رئیسی برگزار شد، بررسی شد.

در این جلسه که روسای مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه نیز در آن حضور داشتند، پس از بررسی موانع اجرایی مولدسازی و ارتقای بهره‌وری از اموال مازاد دولت، پیشنهاد‌های وزارت اقتصاد و دارایی در زمینه ساز و کار‌های لازم برای استفاده بهتر از این دارایی‌ها ارائه و تصویب شد.

حجت‌الاسلام رئیسی سوم آذر پارسال در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت گفت: لازم است تمام وزرا، رؤسای سازمان‌ها و استانداران برای مولدسازی دارایی ها واگذاری اموال مازاد دولت جهت جبران کسری بودجه سال جاری با جدیت و بدون کوچک‌ترین وقفه‌ اقدام کنند.

همچنین، رئیس‌جمهور ۱۰ آذر پارسال هم در شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا بر استفاده از منابع حاصل از مولدسازی برای تقویت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان‌ها تاکید کرد.

در این جلسه همچنین سران سه قوه با اشاره به انسجام و هماهنگی موجود در ارکان نظام آن را فرصتی مناسب و موثر در بهبود اقتصاد کشور و معیشت مردم دانستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار