پایان سرگردانی تیم ملی تیراندازی در سائوپائولو

دبیرکل فدراسیون تیراندازی کشورمان از ورود کاروان تیم ملی به ریودوژانیرو پس از چندین ساعت سرگردانی در سائوپائولو خبرداد.

سید جعفر موسوی دبیر کل فدراسیون تیراندازی گفت: کاروان تیم ملی تیراندازی کشورمان که برای شرکت در مسابقات جهانی برزیل راهی این کشور شده بود پس از ۴۴ ساعت به شهر ریو محل برگزاری مسابقات رسید.

این اتفاق در حالی رخ داده است که ملی پوشان ۱۵ ساعت در فرودگاه سائوپائولو به دلیل کارهای اداری و سختگیری های پلیس فدرال این کشور مجوز ورود سلاح و مهمات سرگردان بودند و  ۲ بار پرواز به ریودوژانیرو را از دست دادند. 

موسوی گفت: ملی پوشان در این ۱۵ ساعت در فرودگاه سائوپائولو سرگردان بودند و تیراندازان کشورمان مجبور شدند شب گذشته در فرودگاه بخوابند. آن ها در نهایت بعد از ۱۴ ساعت امشب وارد ریودوژانیرو شوند.

 نکته قابل تامل این است که چند روز قبل از اعزام تمام ایمیل ها و کارهای هماهنگی با فدراسیون جهانی و شهر برگزارکننده مسابقات انجام شده بود.

موسوی گفت: برزیل می دانست میزبان مسابقات است ولی کارشکنی انجام شده به ضرر ملی پوشان شد چرا که آن ها بسیار خسته هستند و فقط امیدوارم مربیان بتوانند بازیکنان را در ۲ روز باقی مانده به خوبی ریکاوری کنند تا در مسابقات نتیجه خوبی را بگیرند.

با توجه به اتفاقات رخ داده برای تیم ملی تیراندازی جمهوری اسلامی، ایران مراتب اعتراض خود را به فدراسیون جهانی تیراندازی ارسال کرد و فدراسیون جهانی هم بلافاصله در قالب یک ایمیل از فدراسیون تیراندازی ایران عذرخواهی کرد و پلیس فدرال کشور برزیل را مقصر اصلی این اتفاق دانسته است.

مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان از ۲۰ فروردین به میزبانی ریودوژانیرو برزیل آغاز می‌شود. الهه احمدی، فاطمه امینی، فاطمه کرم‌زاده، نجمه خدمتی، هادی غرباقی، امیرمحمد نکونام، مهیار صداقت با هدایت حسین باقری و فرزاد مناف‌فر در بخش تفنگ و جواد فروغی، وحید گلخندان، سجاد پورحسینی، الهام هریجانی، هانیه رستمیان، گلنوش سبقت‌الهی با هدایت محسن نصراصفهانی و امیرحسین صولت در بخش تپانچه نفرات اعزامی به این مسابقات هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار