۱۳۰ تیم برای مینی فوتبال روستایی و عشایری جام پرچم ثبت‌نام کردند

رئیس کمیته مینی فوتبال آذربایجان‌غربی گفت: تا پایان روز چهاردهم فروردین، یکصد و ۳۰ تیم از سراسر استان برای اولین دوره رقابت‌های مینی فوتبال روستایی و عشایری جام پرچم ثبت نام کرده‌اند.

آرش محبی گفت: از این تعداد چالدران با ۲۸ تیم، پلدشت با ۲۵ تیم، سردشت با ۱۹ تیم و ارومیه و تکاب با ۱۴ تیم بیشترین تعداد تیم را در بین ثبت‌نامی‌ها داشته‌اند.

محبی می گوید: شاهین‌دژ و خوی با ۶ تیم، میاندوآب، نقده و شوط با ۳ تیم، اشنویه، بوکان و پیرانشهر ۲ تیم و چایپاره، ماکو و سلماس نیز یک تیم ثبت نام کرده اند.

رئیس کمیته مینی فوتبال آذربایجان‌غربی گفت: این رقابت‌ها، اردیبهشت ماه امسال آغاز خواهدشد و تیم‌ها می‌توانند بصورت رایگان در این رقابت‌ها با بازیکنان بالای ۱۵ سال روستا‌ها در دو بخش آقایان و بانوان شرکت کنند و آخرین مهلت ثبت نام بازیکنان، ۲۵ فروردین‌ماه خواهدبود.

محبی در خاتمه گفت: تیم‌های منتخب در سطح بخش، شهرستان، استان و کشور به رقابت می‌پردازند و در نهایت تیم برتر به مسابقات بین المللی اعزام خواهد شد.

اولین دوره مسابقات مینی فوتبال روستایی و عشایری سراسر کشور با شعار «هر روستا یک تیم» از نیمه دوم اردیبهشت ماه در چهار سطح بخش، شهرستان، استان و ملی برگزار می‌شود و به تمام تیم‌های شرکت کننده البسه ورزشی (مخصوص مسابقات) به صورت رایگان اهدا خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
مسابقات پرچم کی شروع میشه