ایجاد سرای نوآوری و كارآفرينی در دانشکده‌ها و پژوهشكده‌های دانشگاه کاشان

رئیس مرکز کارآفرینی دانشگاه کاشان از ایجاد سرای نوآوری و كارآفرينی در دانشکده‌ها و پژوهشكده‌های این دانشگاه خبر داد.

سید محمدباقر قریشی گفت: نخستین سرای نوآوری با پیگیری دانشکده فیزیک و معاونت فناوری، نوآوری و اقتصادی در دانشکده راه اندازی شد که دانشجویان صاحب ایده و یا تیم‌های دانشجویی تحت سرپرستی اعضای هیات علمی پس از ارزیابی از هفته آینده می‌توانند در سرای دانشکده مشغول بکار شوند.

او می‌گوید: تیم ها‌ی مستقر از حمایت‌های مالی معاونت و خیران و حمایت‌های معنوی نظیر آموزش‌های کارآفرینی و مهارت‌های تخصصی و همچنین امکانات رفاهی و آزمایشگاهی برخوردار هستند.

به گفته او، تیم‌ها پس از ارزیابی نهایی می‌توانند برای دریافت فرم و کسب اطلاعات بیشتر به سایت مرکز کارآفرینی مراجعه کنند و وارد مرکز تجاری سازی و یا مرکز رشد دانشگاه شوند.

رئیس مرکز کارآفرینی دانشگاه کاشان گفت: هدف دانشگاه کاشان از راه‌اندازی سرای نوآوری و کارآفرینی ایجاد ابتکارات راهبردی، بستر لازم برای شکوفائی ایده‌های دانشجویان، آماده سازی آنان برای ایجاد محصول، خدمات و نوآوری در روش‌ها، ایجاد کسب و کار جدید دانشجویان با همکاری اعضای هیئت علمی در قالب فعالیت‌های فردی یا گروهی است.

قریشی گفت: کارکرد سرا‌های نوآوری و کارآفرینی دانشگاه کاشان در حوزه‌های مختلف دانش‌بنیان برای حمایت، تقویت و ترویج فرهنگ و اخلاق نوآوری و تجاری، بهره گیری از توانمندی و خلاقیت دانشجویان در تحقق روحیه نوآوری و کارآفرینی و تجاری سازی در فضای پرنشاط علمی دانشجویی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.