رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: پارسال ۲۵۳ نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای در استان زنجان فوت شده‌اند.

سرهنگ عظیمی بابیان اینکه نوروز امسال علی رغم افزایش تردد‌ها در محور‌های مواصلاتی استان زنجان شاهد کاهش ۵۰ درصد تصادفات منجر به فوت در این  استان بودیم، گفت: در تصادفات منجر به جرح نیز شاهد افزایش ۲۰ درصدی بودیم.

رئیس پلیس‌راه استان زنجان بابیان اینکه پارسال شاهد افزایش ۲۵ درصدی تصادفات منجر به فوت بودیم، گفت: پارسال ۲۵۳ نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای در استان زنجان فوت شده‌اند.

او با اشاره به اینکه موقعیت جغرافیایی استان زنجان که کریدور ارتباطی است و رانندگان مسافت زیادی را طی می‌کنند، گفت: به دلیل خستگی رانندگان و ادامه رانندگی با وجود خستگی و خواب‌آلودگی خصوصاً در ۳۰ کیلومتری شهر‌ها شاهد تصادفات و واژگونی خودرو‌ها هستیم.

سرهنگ عظیمی می گوید:باتوجه به اینکه فصل کشاورزی شروع شده و در محور‌های مواصلاتی استان شاهد تردد موتورسیکلت و ادوات کشاورزی هستیم؛ بنابراین کشاورزان بایستی نسبت به تعمیر و نگهداری سیستم روشنایی ادوات کشاورزی اقدام کنند و حتماً از شبرنگ برای آشکارسازی ادوات کشاورزی به ویژه در شب استفاده کنند چراکه برخی از ادوات کشاورزی سیستم روشنایی مناسبی ندارند موجب بروز حوادث ناگوار در جاده ها  می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.