مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: با افزایش کارگاه‌های مجاز تبدیل سوخت، حدود ۱۰ هزار خودرو عمومی و مسافر بر اینترنتی در استان فارس تبدیل وضعیت شدند.

اسداله طاهری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس از استقبال مالکان خودرو‌های عمومی استان فارس از طرح ملی دوگانه سوز کردن رایگان این خودرو‌ها خبرداد.

او گفت: تا کنون حدود ۱۰ هزار و ۸۴۱ خودوری عمومی تاکسی، وانت بار و تاکسی‌های اینترنتی که دارای شرایط بوده در این طرح ثبت نام و از این تعداد ۹۰ درصد دوگانه سوز شده و مابقی در حال انجام است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: هدف از طرح دوگانه سوز کردن خودرو‌های عمومی کاهش مصرف سوخت‌های فسیلی و آلاینده در سبد سوخت خانوار‌ها است.

به گفته او، در زمان حاضر در استان فارس ۱۳ کارگاه مجاز با رعایت استاندارد‌های لازم برای تبدیل سوخت خودرو‌های عمومی فعال و تاکنون ۹ هزار و ۹۰۸ خودرو تبدیل و مابقی درصف انتظار هستند.

طاهری، متوسط روزانه گاز سی ان جی در استان فارس را یک میلیون ۴۸۰ هزار مترمکعب بیان کرد و گفت: در زمان حاضر ۱۳۱ باب جایگاه سی ان جی در سطح استان فعال و در حال سوخت رسانی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار