معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی گفت: آن دسته از متقاضیانی که واجد شرایط اولیه‌ طرح ملی مسکن بودند به‌صورت تدریجی تا پایان خرداد ماه امسال پیامک دریافت می‌کنند.

آقای اسحقی نژاد در خصوص آخرین وضعیت متقاضیان طرح ملی مسکن استان آذربایجان شرقی گفت: ثبت نام متقاضیان طرح ملی مسکن در آذربایجان شرقی تا پایان اسفند ماه پارسال ادامه داشت و اکنون به پایان رسیده است و پالایش متقاضیان برای برخی از شروط واجد شرایط بودن از طریق سامانه بصورت اتوماتیک‌وار در حال انجام است.

در حال حاضر برای آن دسته از افرادی که پالایش آن‌ها انجام شده و هیچ مشکلی نداشتند پیامکی مبنی بر اینکه برای بارگذاری و تکمیل مدارک خود به ادارات پست مراجعه کنند تا بقیه‌ مراحل آن‌ها انجام شود ارسال می‌شود.

 از حدود ۱۹۲ هزار متقاضی طرح ملی مسکن در آذربایجان شرقی، ۹۲ هزار و ۱۱۵ نفر حائز شرایط اولیه شدند که پیامک برای آن‌ها ارسال می‌شود البته این پیامک‌ها به صورت گروهی و به تدریج ارسال می‌شود.

 متقاضیانی که نگران وضعیت خود هستند می‌توانند با مراجعه به سامانه‌ ثبت نام طرح ملی مسکن، آخرین وضعیت خود را مشاهده کنند، اما پیامک به صورت تدریجی تا پایان خرداد ماه ارسال می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.