شهردار صدرا گفت: هنر انقلاب اسلامی، هنری زنده و پویا و دارای هویت جامع است و این هنر دارای قابلیت الگو شدن برای جهانیان خصوصا ملت‌های آزاده جهان است.

بهزاد پرنیان در دیدار با مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس گفت: چهره‌هایی نظیر شهید آوینی، هوشمندانه، با احساس مسئولیت و تعهد، هم ارزش این نعمت را نیک دانستند و هم از این عطیه خداوندی به شکل بهینه و با هدف صعود، عروج، کمال و بالندگی استفاده کردند.

شهردار صدرا گفت: هنر انقلاب اسلامی با ویژگی‌ها و مولفه‌های خود خاص انقلاب اسلامی ایران و الگوی آزادگان جهان و متعهد به حقیقت و آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

او گفت: مجموعه شهرداری صدرا از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خود برای اجرای برنامه‌های انقلابی به ویژه هفته هنر انقلاب اسلامی با محوریت گفتمان رهبر معظم انقلاب و دیدگاه‌های سید شهیدان اهل قلم شهید مرتضی آوینی در طول سال و مشارکت با سازمان بسیج هنرمندان، سپاه ناحیه حضرت امیرالمومنین (ع) و ستاد نماز جمعه صدرا استفاده خواهد کرد.

فرج‌زاده رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری صدرا نیز در این نشست گفت: با توجه به سیاست‌های فرهنگی شهرداری صدرا از سال گذشته حرکت منسجمی در برای شناسایی هنرمندان شهر صدرا و شبکه سازی و ارتباط با آنان آغاز شده که هفته هنر انقلاب اسلامی می‌تواند نقطه عطف تعامل و هم افزایی با این هنرمندان باشد.

او گفت: دیدار با خانواده شهدا و مفاخر شهر صدرا، انجام فضاسازی محیطی با هدف ترویج هنر انقلاب اسلامی، اجرای دیوار نگاره، برگزاری برنامه‌ها و جشنواره‌های فرهنگی و هنری، حمایت از هنرمندان شهر صدرا و آثار آنان و برنامه‌های متنوع دیگر با همکاری ناحیه مقاومت بسیج امیرالمومنین علیه السلام شهر صدرا و ستاد نمازجمعه این شهر در دستور کار است که از هفته هنر انقلاب اسلامی آغاز و در طول سال ادامه خواهد یافت.

مجید میکائیل رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس نیز گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی، ستاد متمرکزی با حضور سازمان بسیج هنرمندان و سایر نهاد‌های فرهنگی در استان تشکیل شده است.

او گفت: در این ستاد با تمرکز بر مسائل و مزیت‌ها و نیاز‌های برآمده از زیست بوم فرهنگی و اجتماعی استان، یکسری تولیدات و برنامه‌های هنری طراحی شده‌اند که در هفته هنر انقلاب اسلامی اجرا خواهند شد.

میکائیلی محور برنامه‌هایی که قرار است توسط این سازمان در هفته هنر انقلاب اسلامی و همچنین در طول سال ۱۴۰۱ اجرا شوند را مردم‌محور، مسئله‌محور، محصول‌محور و اثربخش اعلام کرد.

او گفت: در اجرای برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی نگاه ویژه‌ای به شهر جدید صدرا به عنوان پایگاه فعالیت‌های ویژه هنرمندان با توجه به نگاه زیست بوم و استعداد‌های رشد جمعیتی داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار