نخست وزیر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پس از عملیات‌های استشهادی در تل آویو از بالا بردن آمادگی ارتش خود در همه جبهه‌ها خبر دادند.

 نفتالی بنت،  نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: نیرو‌های امنیتی اسرائیل آزادی عمل کامل برای شکست تروریسم خواهند داشت و ما به همه کسانی که به تروریست‌ها و جنایتکاران کمک می‌کنند، دست خواهیم یافت و آن‌ها را مجازات خواهیم کرد.

بنی گانتس، وزیر جنگ این رژیم هم گفت: سرویس‌های امنیتی اسرائیل به شدت به کار خود برای مقابله با تروریسم ادامه خواهند داد و فعالیت‌های امنیتی خود را در دوره آینده تشدید خواهند کرد.

او مدعی شد آمادگی ارتش خود را در همه جبهه‌ها بالا برده است.

گانتس اعلام کرد که از محکومیت عملیات تل آویو از سوی محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین استقبال می‌کند و از او می‌خواهد سخنان خود را به عمل تبدیل کند.

شب گذشته، در جریان یک تیراندازی در تل‌آویو چندین نفر کشته و زخمی شدند. سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی در تل‌آویو اعلام کرد که ظاهراً تیراندازی در ۳ مکان مختلف صورت گرفته و مجریان ۲ نفر بودند. در این عملیات ۶ صهیونیست زخمی شدند که ۲ صهیونیست دیگر کشته شدند.

مجری عملیات استشهادی شب گذشته در تل آویو «رعد حازم» از اردوگاه جنین در کرانه باختری بوده است که نیرو‌های رژیم صهیونیستی با تیراندازی او را در شهر یافا به شهادت رساندند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در پاسخ به این عملیات اعلام کرد: «ما عملیات قهرمانانه‌ای را انجام شد تبریک می‌گوییم و آن را پاسخی طبیعی و مشروع به تشدید اشغالگری می‌دانیم.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار