حجت الاسلام زمانی گفت: وظیفه ملت در برابر دشمنان، حفظ اتحاد بین شیعه و سنی است.

حجت الاسلام علی زمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پس از سفارش به تقوای الهی گفت: یکی از ابزار‌هایی که دشمن را نا امید می‌کند، نماز جمعه است.

به گفته او این جلوه‌های حضور، دشمن را ناامید می‌کند و اگر نمازجمعه شلوغ باشد، جا‌هایی که دشمن دوست دارد، شلوغ نیست؛ بنابراین هر ضربه‌ای که بتوانند می‌زنند تا  از حضور یک نفر هم که شده جلوگیری کنند و اینجا خلوت‌تر شود؛ اما به برکت ماه رمضان و دلدادگی شما به اهل بیت (ع) و فهم شما از آیات قرآن، این اتفاق نخواهد افتاد.

امام جمعه راور می‌گوید: این حضور را قدر بدانید و دیگران را هم به حضور در نماز جمعه دعوت کنید.

او در رابطه با واقعه‌ای که در حرم حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) اتفاق افتاد، گفت: باید توجه کنیم که دشمن چه کسی و چه چیزی را نشانه می گیرد؟ امروز آمریکا رو به افول است و رژیم صهیونیستی دست و پا می‌زند. 

حجت‌الاسلام زمانی می گوید: وقتی که  دشمنان می‌بینند هر کجا  آزادمردی ندای جمهوری اسلامی را ببیند، لبیک می‌گوید و روز به روز به معترضان ابرقدرت‌ها افزوده می شود و مردم دارند بیدار می‌شوند و ظلم را نمی‌پذیرند، ناراحت می‌شود.

به گفته او یکی از عواملی که باعث شده این آزادگی شکل بگیرد، مراکز آزادی خواه، بشر ساز و مراکزی است که انسان‌ها را به انسانیت دعوت می‌کنند و یکی از آن مراکز، حرم حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) است که دشمنان از این ناراحت هستند و می‌خواهند آنجا را بد جلوه دهند.

او می‌گوید: از طرفی هر کجا که روحانی وجود دارد مردم را بیدار، آگاه و متوجه می‌کند؛ بنابراین دشمن می‌خواهد این‌ها را هم بگیرد؛ اما وظیفه ملت در برابر دشمنان این است که اتحاد بین شیعه و سنی را حفظ کنند و در برداشتن و رفع این دشمن مشترک متحد شوند. 

برچسب ها: نمازجمعه ، شیعه وسنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار