امام جمعه قزوین گفت: دشمنان اسلام در حادثه حرم رضوی وحدت مسلمانان را نشانه گرفتند، اما بدانند که مشت شیعه و سنی محکم‌تر از گذشته بر دهان آن‌ها کوبیده می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قزوین گفت: شهادت دو تن از روحانیون در حرم رضوی کار همان کسانی بود که نقشه شهادت روحانیون اهل تسنن را کشیده بود.

دشمنان می‌خواهند به شیعه و سنی ضربه زده و وحدت بین مسلمانان را از بین ببرند، درحالی که غافل از آنند که برادری بین شیعه و سنی روز به روز محکم‌تر می‌شود.

امام جمعه قزوین گریزی هم به عملیات مسلحانه نیرو‌های مقاومت اسلامی علیه نیرو‌های اسراییل زد و گفت: رژیم غاصب اسراییل بداند که وضعیت آن‌ها بدتر از گذشته خواهد شد.

در این سال‌ها دشمن برای این دستاورد‌ها خیلی به کشور ضربه زد، اما امیدواریم شاهد احیای انرژی هسته‌ای بوده و در این عرصه با تکنولوژی‌های بسیاری روبرو شویم.

او با اشاره به شهادت هنرمند متعهد سید مرتضی آوینی و شهادت امیر صیاد شیرازی گفت: این شهیدان بزرگوار خطر بزرگی برای دشمنان نظام و انقلاب محسوب می‌شوند که اکنون شهید حاج قاسم سلیمانی هم به آن افزوده شده است.

شهدای والامقام پشتوانه نظام هستند و با تداوم راه آن‌ها از سختی‌ها عبور خواهیم کرد.

امام جمعه قزوین در مورد شهادت علامه مجتهد عالم و فیلسوف و مفسر قرآن حضرت آیت الله محمدباقر صدر و خواهر ایشان و وفات حضرت خدیجه (س) هم مطالبی بیان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.