در نظام بودجه ریزی سیستان و بلوچستان به حوزه هنری نگاه ویژه‌ای شود

رییس حوزه هنری سیستان و بلوچستان گفت: در نظام بودجه ریزی سیستان و بلوچستان باید به حوزه هنری انقلاب اسلامی نگاه ویژه‌ای شود تا این حوزه بتواند بسیاری از کار‌های هنری و فرهنگی را در استان بدون هیچ مشکلی به سرانجام برساند.

مصطفی سیاسر در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت فرا رسیدن هفته هنر انقلاب اسلامی گفت: هفته هنر انقلاب که از روز شهادت شهید آوینی از ۲۰ فروردین آغاز می‌شود به مدت یک هفته ویژه برنامه‌های مختلفی به این مناسبت در سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.

او گفت: تا زمانی که هنر در سیستان و بلوچستان جایگاه خودش را پیدا نکند این استان نیز جایگاه خود را در توسعه همه جانبه نخواهد یافت.

سیاسر گفت: هفته هنر انقلاب اسلامی پاسداشت فداکاری، ایثارگری رزمندگان در دفاع مقدس، محرومیت زدایی، استکبار ستیزی و مطالبه گری است.

رییس حوزه هنری سیستان و بلوچستان گفت: هنر انقلاب، هنری است که هویتش را در بستر دفاع مقدس، پیشرفت، جهاد سازندگی، محرومیت‌زدایی و آبادانی نشان داده است.

او گفت: تمام تلاش ستاد بر این است که به اولویت‌های زیست‌بوم توجه شود، حوزه هنری تلاش می‌کند که هم نقش ستادی و هم نقش پشتیبانی داشته باشد.

رییس حوزه هنری سیستان و بلوچستان گفت: تا زمانی که گفتگو میان مسوولان این استان و هنرمندان انجام نشود بسیاری از مشکلات پا برجاست و باید این گفتگو برای کاهش مشلات انجام شود.

سیاسر گفت: هنر زیرساخت تمام امور اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است بنابراین مسوولان باید نگاهی ویژه به حوزه هنر داشته باشند.

رییس حوزه هنری سیستان و بلوچستان گفت: حوزه هنری به تمام مسائل نگاهی آسیب شناسانه دارد و این نوع نگاه به مدیران دستگاه‌های اجرایی کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

او گفت: سیستم مدیریتی در سیستان و بلوچستان باید نسبت به حوزه هنری نگاه ویژه‌تری داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار