بهرامی:

راهکار پیشگیری از بروز مشکلات حقوقی و قضایی قانونمندی است

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری، راهکار پیشگیری از بروز مشکلات حقوقی و قضایی را قانونمندی و حرکت در مسیر قانون دانست.

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری به منظور رسیدگی به مشکلات قضایی مردم شهر فرخشهر در محل مسجد جامع این شهر حضور یافت و به صورت رو در رو با شهروندان دیدار و به مشکلات حقوقی و قضایی آن‌ها رسیدگی کرد.

در این ملاقات که دادستان مرکز استان و جمعی از مقامات قضایی نیز حضور داشتند مشکلات و صحبت‌های مردم استماع و پیرامون رسیدگی به مطالبات و موضوعات مطرح شده دستورات لازم و مقتضی صادر شد.


بیشتر بخوانید


آقای بهرامی رئیس کل دادگستری استان در این ملاقات، راهکار پیشگیری از بروز مشکلات حقوقی و قضایی را قانونمندی و حرکت در مسیر قانون عنوان کرد و گفت: قانون گرایی و رعایت نظم و انضباط عمومی تنها راهی است که می‌تواند ما را از خطا مصون نگه داشته و موجبات موفقیت و رسیدن به قله‌های عزت و اقتدار را برایمان رقم بزند.

اگر بخواهیم جامعه‌ای سالم و عاری از آسیب و جرم داشته باشیم باید پیروی از معارف و آموزه‌های دینی را سرلوحه کار خود قرار دهیم و یکدیگر را به قانون مداری و رعایت کرامت انسانی تشویق کنیم.

رشد روزافزون پرونده‌ها در دادگاه‌ها موجب شده تا رسیدگی به آن‌ها مدت زمان زیادی به طول بیانجامد.

شهروندان باید سعی کنند در پرونده‌هایی که امکان صلح و سازش وجود دارد دادخواست‌های خود را از طریق شورا‌های حل اختلاف پیگیری و حتی الامکان از مراجعه به دادگاه خودداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار