خطیبان و امامان جمعه شهرستان های هرمزگان، امروز علاوه بر محکومیت حادثه تروریستی ۱۶ فروردین در حرم رضوی، به بیان دیدگاه های خود و مسائل روز کشور پرداختند.

امام جمعه اهل سنت بندرعباس ضمن محکومیت حادثه شهادت دو روحانی شیعه در حرم رضوی گفت: دشمن با اینگونه اقدامات خبیثانه نمی‌تواند بین مسلمان اختلاف ایجاد کند.

سید عبدالباعث قتالی گفت: خون ریخته شده طلبه‌های سنی در گنبد و روحانی‌های شیعه در حرم رضوی، میثاقی برای وحدت بیشتر مسلمان خواهد شد.

خطبه‌های نماز جمعه میناب

امام جمعه میناب گفت: ماه مبارک رمضان ماه به سوی رضوان الهی است و باید قدر این ماه را بدانیم.

حجت الاسلام محسن ابراهیمی گفت: امروز جهاد تبین نیاز ضروری جامعه است و نگاه ما به جهاد تبین باید نگاه بین المللی باشد و برای آن هم افزایی داشته باشیم.

خطبه‌های نماز جمعه پارسیان

پامام جمعه پارسیان با اشاره به حادثه دلخراش در حرم رضوی و شهادت دو روحانی گفت: این روحانیون با روحیه جهادی عمر خود را صرف رفع فقر و محرومیت کرده بودند.

حجت الاسلام محمد بارانی، کشاورزی را ظرفیت بزرگ و مهم تولیدی پارسیان عنوان کرد و گفت: راه حل تقویت این ظرفیت بزرگ، ورود علم و فناوری روز به این بخش است.

خطبه‌های نماز جمعه رودان
امام جمعه رودان گفت: عملیات استشهادی مبارزان فلسطینی در سرزمین‌های اشغالی تبدیل به کابوسی برای رژیم منحوس و اشغالگر صهیونیستی شده است.

حجت الاسلام مهدی دری با اشاره به حادثه تروریستی در صحن جامع حرم رضوی گفت: این حادثه بعد از عملیات تروریستی عاشورای سال۷۳ دومین واقعه تروریستی درکنار حرم منور رضوی است.

خطبه‌های نماز جمعه بندرلنگه

امام جمعه بندرلنگه گفت: شهادت دو تن از طلاب جهادی به دست عوامل تکفیری در حرم رضوی با حمایت آمریکا و اسرائیل برای ایجاد اختلاف بین مسلمانان انجام شده است.

حجت الاسلام اسماعیل نیا به فضایل ماه رمضان اشاره کرد و گفت: این ماه عزیز را باید غنیمت شمرد و از برکات و فضایل آن استفاده کرد.

خطبه نماز جمعه اهل سنت بندرلنگه

امام جمعه اهل سنت بندر لنگه گفت: در ماه رمضان باید بیشتر به فکر نیازمندان و فقرا بود و مشکلات آن‌ها را برطرف کرد.

شیخ مسعود راهبر شهادت دو روحانی شیعه در حرم امام رضا علیه السلام را به دست ایادی استکبار محکوم کرد و گفت: دشمنان در صدد اختلاف افکنی میان شیعه و اهل سنت هستند.

خطبه‌های نماز جمعه جاسک

امام جمعه شهرستان جاسک حادثه تروریستی دلخراش در حرم رضوی را حرکت دشمنان اسلام برای ایجاد تفرقه دانست و آن را محکوم کرد.

حجت الاسلام عباس ذا‌کری گفت: طلاب شهید این حمله برای رضای خدا گام برداشته و هدفشان رفع مشکلات مردم حاشیه نشین بود.

خطبه‌های نماز جمعه حاجی آباد

امام جمعه حاجی آباد گفت: ماه مبارک رمضان ماهی است که برکات خداوند بر بندگان نازل می‌شود و همه انسان‌ها می‌توانند از این فرصت رحمت و مغفرت بهره ببرند.

حجت الاسلام ابراهیم شریفی گفت: حادثه دلخراش روز ۱۶ فروردین در صحن جامع رضوی دل‌ها و جان‌های امت اسلامی را جریحه دار کرد.

خطبه‌های نماز جمعه سیریک

امام جمعه سیریک گفت: درس زندگی سیاسی شهید صیاد شیرازی ارتباط عمیقی با بزرگان دین داشت و امروز نیز مسئولان خود را از مشورت با دلسوزان انقلاب بی نیاز ندانند.

حجت الاسلام محسن سالاری گفت: رسانه‌های دشمن به دنبال اختلاف افکنی بین شیعه و اهل سنت و ملت ایران و افغانستان هستند و باید همه مردم و مسئولان هوشیار باشند.

خطبه‌های نماز جمعه بشاگرد

امام جمعه بشاگرد گفت: سخت‌ترین و تلخ‌ترین اتفاق برای صهیونیسم جهانی، اتحاد امت اسلامی است.

حجت الاسلام حسین غلامی گفت: مردم منتظر عملیاتی شدن مصوبات کارگروه محرومیت زدایی بشاگرد هستند و حضور میدانی و اجراء بی نقص این مصوبات ضروری است.

خطبه‌های نماز جمعه قشم

امام جمعه قشم گفت: دشمنان بدانند راهبردی امنیتی کشور را با برجام تنظیم نکرده ایم و اساس رویکرد امنیتی ما مسئله انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام غلامرضا حاجبی گفت: جمهوری اسلامی ایران حضور آمریکایی ها، انگلیسی‌ها و عوامل رژیم جعلی صهیونیستی را در منطقه بر نمی‌تابد و همه سعی و تلاش ما این است که آن‌ها را از این منطقه بیرون کنیم.

خطبه‌های نماز جمعه اهل سنت قشم

امام جمعه موقت اهل سنت قشم گفت: داشتن ایمان قوی نیازمند زیرساخت‌های معنوی درستی است که نماز و روزه از مهمترین ارکان آن به شمار می‌رود.

شیخ خطیبی گفت: دین مبین اسلام جز در موارد خاص به هیچکس اجازه روزه خواری نمی‌دهد و همه باید این فریضه بزرگ معنوی را به جا بیاورند.

خطبه‌های نماز جمعه بندر خمیر

امام جمعه بندرخمیر حادثه دلخراش شهادت روحانیون در حرم امام رضا (ع) را محکوم کرد و گفت: دشمن با شگرد‌های رسانه‌ای به دنبال شعله ور کردن اختلافات مذهبی بین مسلمانان است.

خطبه‌های نماز جمعه بوموسی

امام جمعه بوموسی گفت: دشمن با حادثه تروریستی در حرم امام رضا (ع) به دنبال فتنه انگیزی بین شیعه و سنی است.

حجت الاسلام محمد پاک نژاد گفت:  این حرکات مذبوحانه اختلافی بین شیعه و سنی و ملت ایران و افغانستان بوجود نمی‌آورد و باعث وحدت بیش از پیش مسلمانان می‌شود.

خطبه‌های نماز جمعه توکهور و هشتبندی

امام جمعه توکهور و هشتبندی گفت: علما و روحانیون همیشه در خط مقدم جهاد و شهادت هستند و هدف دشمنان ضربه زدن به وحدت بین شیعه و سنی است.

حجت الاسلام حسین جهانگیری گفت: هنر در خدمت انقلاب اسلامی فقط هنر سرگرم کننده نیست بلکه هنر در طراز انقلاب اسلامی، هنر تعالی بخش است.

خطبه‌های نماز جمعه هرمز

امام جمعه هرمز با محکوم کردن حادثه تروریستی اخیر در حرم رضوی گفت: دشمن بداند پیوند مردم با روحانیت ناگسستنی است .

حجت الاسلام فتح الله بهزادی گفت: یکی از عواملی که دشمن سراغ روحانیت رفته قرار داشتن این گروه در خط مقدم جبهه فرهنگی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.