مستند گزارشی «دریچه» با هدف معرفی نهاد‌های فعال در زمینه تولید محصولات دانش بنیان و همچنین جذب سرمایه گذار در حال تولید است .

علی رحیمی مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت : مستند گزارشی «دریچه» با هدف معرفی نهاد‌های فعال در زمینه تولید محصولات دانش بنیان و همچنین جذب سرمایه گذار برای تولید این محصولات و حمایت‌های مادی جهت رشد تولید داخل در معاونت فضای مجازی شبکه قزوین در حال تولید است.

رحیمی افزود: این مستند گزارش‌های کوتاهی به مدت ۲ دقیقه  در بخش‌های مختلف درباره محصولات دانش بنیانی پارک علم و فناوری، دانشگاه ازاد اسلامی و دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) استان قزوین تولید می‌ کند.

وی اضافه کرد: «دریچه» با دانشجو‌ها و افرادی که به عنوان تولید کننده در این زمینه فعالیت می‌کنند مصاحبه می‌کند و پایان نامه‌های دانشجویی برتر استان را در این زمینه مورد بررسی قرار می‌دهد.

مستند تلویزیونی «دریچه» با سختار گزارشی به تهیه کنندگی و کارگردانی سجاد امیریزدانی، تصویربرداری سجاد قلی پور و تدوین و گرافیک مهدی سمساریان‌ها در ۱۱ قسمت ۲ دقیقه‌ای درمعاونت فضای مجازی شبکه قزوین در حال تولید است و بزودی از شبکه استانی سیمای مرکز قزوین روی آنتن می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.