رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بهمئی گفت: طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان بر بازار در این شهرستان در حال اجرا است.

محمد درخشان گفت: با شروع ماه مبارک رمضان، در گشت مشترک بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف به صورت روزانه بازار را رصد و با متخلفان برخورد می‌کنند.

او می گوید: تاکنون در این گشت‌های مشترک بازرسان ادارات ذیربط ۱۰ واحد صنفی متخلف شناسایی و با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند. 

به گفته رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بهمئی هیچ کمبود کالایی در بازار وجود ندارد و مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی موارد را به اداره صمت یا اتاق اصناف گزارش دهند تا با متخلفان برخورد شود. 

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی هم گفت: بازرسی مستمر بر بازار و واحد‌های مختلف صنفی خدماتی و توزیعی نقش تعیین کننده و هدفمندی برای کنترل قیمت‌ها و تعدیل بازار را در پی خواهد داشت.

ارسلان عباسی می گوید: با همکاری اعضای ستاد تنظیم بازار و تعزیرات حکومتی گشت‌های مشترک بازرسی با شدت بیشتری نسبت به نوروز ادامه دارد و در این گشت‌ها واحد‌های مختلف صنفی که با سودجویی درصدد اخلال در نظم بازار می‌شوند شناسایی و با آنان برخورد قانونی و قاطع می‌شود.

او گفت: تعزیرات حکومتی با همکاری نهاد‌های نظارتی آمادگی دارد همچون گذشته پاسخگوی قانونی شهروندان در خصوص تخلفات اقتصادی بازار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.