فرماندار بروجن با تاکید بر اینکه مبارزه با مواد مخدر تنها وظیفه دستگاه قضا و نیروی انتظامی نیست گفت: برای موفقیت در بحث مبارزه با مواد مخدر همه باید احساس مسئولیت کنند.

نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بروجن به ریاست مسعود ملکی فرماندار و با حضور سایر اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

آقای ملکی فرماندار بروجن با تشکر از اقدامات صورت گرفته در حوزه مبارزه با مواد مخدر از سوی دستگاه‌های ذیربط در سطح این شهرستان با اشاره به اینکه برنامه‌های پیشگیرانه، آموزش و آگاهی بخشی از راهکار‌های مهم و موثر در مقابله با پدیده شوم اعتیاد است گفت: باید از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و اقشار مردم، همچنین فضای مجازی، رسانه‌ها برای پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر استفاده کرد.


بیشتر بخوانید


از منابع مهم که از ظرفیت بالایی برای مبارزه با مواد مخدر برخوردار است بسیج و نیرو‌های بسیجی است که با ورود عملیاتی این قشر مهم از جامعه به نتایج ملموسی دست پیدا خواهیم کرد.

شهرداری‌ها و دهیاری‌های سطح شهرستان در جمع آوری معتادان متجاهر با بهزیستی و نیروی انتظامی همکاری کنند و بخشداران نیز هماهنگی‌های لازم را در این خصوص انجام دهند.

در این نشست دستگاه‌ها گزارش اقدامات صورت گرفته در سال ۱۴۰۰ در حوزه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر و برنامه‌های پیش بینی شده در این حوزه را در سال ۱۴۰۱ ارائه کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار