مدیر گروه ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه حکیم سبزواری گفت: این دانشگاه با هدف رفع نیاز‌های علمی و صنعتی ۴۴ قرارداد پژوهشی به ارزش ۳۴ میلیارد ریال با بخش صنعت طی یک سال گذشته امضا کرده است.

عباس احسانی سرشت گفت: قرارداد‌های پژوهشی با بخش صنعت دانشگاه حکیم سبزواری مربوط به حوزه‌های فنی و مهندسی، علوم پایه و علوم انسانی بوده است.

او گفت: عمده قرارداد‌های این دانشگاه با معاونت علمی ریاست جمهوری، شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی، سازمان امور اراضی، شرکت ماشین‌های الکتریکی شهرستان جوین، سیمان لار سبزوار و چند قرارداد با صنایع دفاعی کشور بوده است.

 احسانی سرشت گفت: یکی از انواع خدماتی که مدیریت کارآفرینی و ارتباط با جامعه انجام می‌دهد، پیگیری، کنترل و تسهیل امور مربوط به طرح‌های پژوهشی بنیادی و کاربردی پژوهشگران با هدف کمک به پیشبرد مرز‌های دانش و حل مسائل اساسی کشور در شاخه‌های مختلف علوم و صنایع است.

مدیر ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه حکیم سبزواری گفت: طی یک سال گذشته ۲۵عضو هیات علمی این دانشگاه به منظور انجام فرصت مطالعاتی خود به شکل نیمه وقت و تمام وقت و مطابق شیوه نامه فرصت مطالعاتی اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی در بخش جامعه و صنعت اعزام شده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار