منصفی راد گفت: مطالعات طرح ایجاد قطب دامپروری شهرستان مهدیشهر، از مصوبات رئیس جمهور ، همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان آغاز شد.

سرپرست جهاددانشگاهی استان سمنان گفت: ایستگاه اصلاح نژاد قوچ سنگسری در راستای تکمیل طرح قطب دامپروری کشور در شهرستان مهدیشهر با مدیریت جهاددانشگاهی استان سمنان ایجاد و مطالعات این طرح آغاز شد.

یکی از طرح‌های فناورانه جهاددانشگاهی استان سمنان در سالجاری ایجاد مرکز اصلاح نژاد دام سنگسری در شهرستان مهدیشهر است، که در راستای عملیاتی شدن قطب دامپروری کشور در شهرستان مهدیشهر در حال راه اندازی است.

مطالعات این طرح در بخش ایجاد مجتمع قطب دامپروری مهدیشهر و همچنین تجهیز ایستگاه اصلاح نژاد دام سبک بر اساس مصوبه سفر رئیس جمهور در استان سمنان مبنی بر ایجاد قطب دامپروری شهرستان مهدیشهر در جهاددانشگاهی استان در حال انجام است و تلاش می‌شود تا سه ماه آینده مطالعات این طرح تکمیل شود.

 طرح‌های فناورانه جهاددانشگاهی با بهره گیری از ظرفیت‌های استان سمنان تهیه و ارائه شده است، علم و دانش این طرح‌های فناورانه در جهاددانشگاهی وجود دارد و این نهاد علمی آماده همکاری در راستای عملیاتی شدن قطب دامپروری کشور در شهرستان مهدیشهر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.