نفر سوم المپیک توکیو معتقد است چرخه انتخابی تیم ملی کشتی باید برای همه مسابقات اجرا شود و برای هیچ کشتی گیری استثنا قائل نشد.

علی اکبر حیدری دارنده مدال برنز رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های المپیک ۱۹۶۴ توکیو گفت: به نظر من چرخه انتخابی تیم ملی باید برای هر میدانی اجرایی شود و اینکه برخی بگویند قهرمانان جهان از حضور در چرخه انتخابی معاف شوند نادرست است. مسابقات باید با حضور همه مدعیان و در تمامی اوزان برگزار شود تا هیچ حرف و حاشیه‌ای بوجود نیاید. بی تردید برگزاری مسابقه انتخابی برای هر رویدادی به صورت مجزا می‌تواند بهترین و آماده‌ترین نفرات را به کادر فنی معرفی کند.

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا در روز‌های ۳ و ۴ اردیبهشت ماه در شهر اولان باتور کشور مغولستان انجام می‌شود و رقابت‌های جهانی صربستان (۱۹ تا ۲۷ شهریورماه) و بازی‌های آسیایی چین (۳۰ شهریورماه تا ۲ مهرماه) برگزار خواهد شد.

حیدری گفت: کشتی گیران ما امسال باید در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین و مسابقات جهانی صربستان شرکت کنند و به همین دلیل متولیان فدراسیون کشتی و کادر فنی تیم ملی باید تدابیری را بیاندیشند که ما برای این ۲ رویداد مهم ۲ تیم مجزا و توانمند داشته باشیم. این کار نیز مستلزم روند دقیق اردو‌های آماده سازی و اجرای دقیق چرخه انتخابی است تا بتواند شناخت خوبی از پتانسیل موجود را به کادر فنی بدهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار