رئیس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی گفت: پارسال ۵۵۰ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های این استان آزاد شدند.

جواد غفاریان طوسی گفت: پارسال ۵۵۰ زندانی جرائم غیرعمد با پرداخت بلاعوض و همکاری نیکوکاران، دریافت تسهیلات بانکی، پذیرش اعسار، اخذ گذشت از شاکیان، پیگیری‌های حقوقی، مددکاری و مشاوره‌ای از زندان‌های این استان آزاد شدند.

رئیس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی گفت: میزان بدهی این تعداد از زندانیان افزون بر هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال بوده است.

او گفت: با میانجیگری ستاد دیه استان، بابت آزادی این مددجویان بیش از ۴۲۰ میلیارد ریال از طلب شاکیان بخشیده شد و بیش از ۲۱۰ میلیارد ریال از طریق همکاری نیکوکاران و کمک‌های بلاعوض ستاد دیه جهت آزادی این زندانیان پرداخت گردیده است.

غفاریان طوسی گفت: بقیه بدهی مددجویان نیز از طریق پذیرش اعسار، ارائه تسهیلات بانکی و نیز آورده خانواده مددجویان تامین و پرونده‌های آنان حل و فصل شده است.

رئیس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی گفت: خیران می‌توانند برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، کمک‌های خود را از طریق حساب سیبای بانک ملی به شماره ۰۱۰۵۹۴۶۹۴۸۰۰۷، کارت بانک ملی به شماره ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۹۳۲۹، کارت بانک صادرات به شماره ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۱۴۱۹۸۸ و حساب سپهر بانک صادرات به شماره ۰۱۰۸۰۱۱۵۵۰۰۰۱ پرداخت کنند.

وی ادامه داد: نیکوکاران برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از پرونده‌های زندانیان جرایم غیرعمد که واجد شرایط مساعدت هستند باید با شماره‌های ۰۵۱۳۸۹۴۶۰۰۲ و ۰۹۱۵۵۶۷۱۰۵۰ تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار