امام جمعه شیراز گفت: در جبهه مقاومت از درون خاک فلسطین اشغالی تا صنعا و یمن دست نیرو‌های مقاومت است و این عزتی است که شما ارتشیان آفریده اید.

آیت الله لطف الله دژکام در آیین بزرگداشت بیست و سومین سالروز شهادت امیر سپهبد شهید صیاد شیرازی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: مسلما عزیزانی که در مسیر نهضت حسینی ایران به جایگاه رفیع شهادت رسیده‌اند امروز پیام‌ها و مژده‌هایی برای ما دارند.

او گفت: اگر پرده را بردارند شهید صیاد شیرازی و شهید ذوالفقار نسب خواهند گفت که راهی که ما رفتیم راه بدون ضرر بود و تجارتی که ما کردیم پر سود و بدون ضرر بود و معامله‌ای که انجام دادیم نتیجه داشته است و شما ارتشیان که ادامه دهنده این راه هستید ترس در دل خود راه ندهید.

امام جمعه شیراز گفت: در لشکر امام زمان (عج) اگر کسی آمد و سربازیشان را قبول کردند و همه شما که در لباس ارتشی هستید همه سربازان امام زمان (عج) هستید و نباید هیچ غمی در دل خود راه بدهید.

آیت الله دژکام گفت: پوشیدن لباس سربازی جگر شیر میخواهد که شما ارتشیان دارید برای اینکه انسان خود را در مواجه دائم با دشمنان کشور، نظام و دین خود می‌بیند و شما خوف و غم به دل خود راه ندهید چرا که شما در دنیا و آخرت عزیز هستید.

او گفت: بنیان مرصوص ارتش و سپاه ایران؛ امروز برای هر ایرانی عظمتی آفریده است؛ سفیر اخیر شاه که اخیر در آمریکا فوت شد وقتی در رابطه با قدرت ارتشیان صحبت میشد اعلام می‌کرد که من ایرانی هستم و نظامیان امروز مایه افتخار، عظمت و عزت ایران هستند چرا که بدون وابستگی شرق و غرب روی پای خود ایستاده اند و تولید اسلحه می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: در جبهه مقاومت از درون خاک فلسطین اشغالی تا صنعا و یمن دست نیرو‌های مقاومت است و این عزتی است که شما ارتشیان آفریده اید.

به گفته دژکام، مجموعه‌های نظامی کشور دست به دست هم دادند و اعلام کردند ما از حریم جمهوری اسلامی دفاع میکنیم که شهید سلیمانی فرمودند تمام جمهوری اسلامی حرم است و شما از این حرم دفاع جانانه کرده اید و میکنید.

آیت الله دژکام به معامله شهید صیادشیرازی و شهید ذوالفقار نسب با خداوند متعال اشاره و گفت: «نجات» در قاموس تفکر بشری و امت‌های پیشین ما جزو مهمترین مسئله است و سختی آخرت را از همگی انسان‌ها درو می‌کند.

او گفت: شهید صیاد شیرازی خداوند متعال، پیامبری اسلام، قرآن و ولایت، ولی امر را باور داشت و در لحظه‌های سخت پای رهبری و ولایت می‌ایستاد و این مهم باعث شد تا این مرد بزرگ در چشمان ما عزیز بماند.

آیت الله دژکام گفت: شهید صیاد شیرازی ارتشی بود، اما بسیجیان و سپاهیان او را عزیز خود میدانستند چرا که مرد میدان بود و موقعه خطر در صحنه حضور داشت، مجاهدت در راه خدا با مال و جان است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: پرچم شما ارتشیان اسم خداوند بر روی آن نوشته شده است و شما پیروان علی ابن ابیطالب هستید و پرچم کشور و یگان خود را قدر بدانید چرا که پرچم فتح است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار