جابجایی ۴ میلیون تن کالا در استان اردبیل

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از جابه جایی حدود ۴ میلیون تن کالا و بار در سال گذشته در سطح استان خبر داد.

کلیم اله وثوقی با بیان اینکه وضعیت حمل ونقل کالا در استان اردبیل کاملا عادی و روان است، عمده کالا‌های جابجا شده را سیمان، سیب زمینی، گازوئیل، آب معدنی، گندم، شمش آهن، بنزین و انواع هندوانه برشمرد.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از شرکت‌های حمل ونقل شهرستان نمین با اشاره به اینکه ۴ شهرستان اردبیل، پارس آباد، نمین و بیله سوار بیشترین میزان جابه جایی کالا را در سال گذشته به خود اختصاص داده اند گفت: در مدت یاد شده ۲۷۸ هزارو ۷۹۴ برگ بارنامه در استان اردبیل صادر شده است که در مقایسه با سال گذشته رشد خوبی را شاهد بودیم.

وثوقی فعالیت ۹۰ شرکت حمل ونقل کالا را در استان اردبیل یادآور شد و گفت: ۱۱ هزار و ۷۸۴ راننده در حوزه کالا در استان اردبیل در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

او همچنین از فعالیت ۲ پایانه کالا و ۱۲ هزار و ۹۳۲ ناوگان در این حوزه خبر داد و از مردم، صاحبان کالا و رانندگان درخواست کرد هرگونه انتقاد و شکایت خود را جهت رسیدگی به سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.