سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: مجموعه اقدامات صورت گرفته در سال گذشته و بویژه ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ در قالب برنامه سلامت نوروزی قابل تقدیر است. 

آقای دکتر خالدی فر گفت: مجموعه اقدامات صورت گرفته در دولت سیزدهم و نیمه دوم سال گذشته و اقدام به موقع و موثر برای واکسیناسون کووید ۱۹ منجر به ایجاد شور و نشاط و تحرک و افزایش مسافرت‌های نوروزی شد.

امید است، با انجام اقدامات مراقبتی، پرهیز از عادی انگاری و تداوم روند واکسیناسیون با پیک بعدی و افزایش تعداد بیماران مواجه نشویم.

 انتظار می‌رود؛ معاونین، مدیران، روسای بیمارستان و شبکه و دانشکده‌ها ضمن توجه ویژه به امر بازرسی و سرکشی از واحد‌های تحت پوشش با هماهنگی فرمانداران و مسئولین شهرستانی از مراکز بهداشتی و درمانی بازدید و تکریم ارباب رجوع و دریافت کنندگان خدمات را در اولویت کاری خود قرار دهند.


بیشتر بخوانید


رشد علمی از شاخص‌های اصلی دانشگاه است، لذا حرکت در راستای تولید دانش بنیان شعار نیست و راز بقای هر جامعه و چراغ راه برون رفت از مشکلات و سختی‌ها بویژه سختی‌های اقتصادی است.

 انتظار می رود، تمامی معاونت‌ها و زیر مجموعه‌های دانشگاه در مسیر تولید فکر و تغییر تفکر حاکم در مجموعه حرکت و همکاری و ارتباط مستمر و موثر بین مجموعه دانشگاه و سایر مجموعه‌ها برقرار شود.

در دولتی که برای خدمت به مردم، تعطیلی نمی‌شناسد، کم کاری از سوی مدیران پذیرفته شده نیست.

همزمان با توجه به کمیت باید در راستای ارتقاء کیفیت خدمات نیز تلاش نمود.

تمامی مدیران با انجام مداخلات به موقع و موثر باید به دنبال ارتقاء واحد مربوطه و جلب رضایت دریافت کنندگان خدمات باشند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار