رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه همدان از برگزاری مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم در بقاع متبرکه شاخص استان خبر داد.

مجتبی جمالی گفت: برنامه ترتیل خوانی قرآنی کریم در بقاع متبرکه شاخص و بقاعی که شرایط فیزیکی لازم را برای برگزاری این مراسم و حضور افراد را دارند برگزار می‌شود.

او گفت: برنامه ترتیل خوانی در شهرستان همدان در امامزاده عبدالله، امامزاده شاهزاده حسین و امامزاده اسماعیل برگزار می‌شود. برنامه ترتیل خوانی با حضور قاریان برجسته استان و غرب کشور برگزار می‌شود. ضمناً این مراسم هر روز از ساعت ۱۸ تا ۱۹ برگزار می‌شود.

جمالی گفت: با توجه به بارندگی و باد این برنامه در داخل شبستان برگزار می‌شود؛ بنابراین بقاعی که شرایط فیزیکی لازم را دارند پذیرای علاقمندان خواهند بود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: در برخی از شهرستان‌ها نیز محافل انس با قرآن پس از صرف افطار برگزار می‌شود نمونه این محفل در روز‌های گذشته در روستای شأن آباد تویسرکان برگزار شد.

این مسئول گفت: مراسم ترتیل خوانی قرآن در بقاع متبرکه سایر شهرستان‌ها نیز به فراخور فضای فیزیکی آن‌ها هر روز از ساعت ۱۸ تا ۱۹ برگزار می‌شود.

برچسب ها: اوقاف ، ترتیل خوانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.