کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی در پی افزایش عملیات‌های استشهادی با ساخت یک حصار به طول ۴۰ کیلومتر در شمال کرانه باختری موافقت کرد.

دفتر نفتالی بنت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کابینه کوچک امنیتی اسرائیل با ساخت یک حصار به طول ۴۰ کیلومتر در شمال کرانه باختری موافقت کرده است.

این تصمیم رژیم صهیونیستی از ترس افزایش عملیات مسلحانه در تل آویو صورت گرفته است که طی ۴ عملیات در ۱۸ روز گذشته ۱۴ صهیونیست کشته و چندین نفر زخمی شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی روز شنبه در واکنش به آخرین عملیات استشهادی در تل آویو، برای سومین بار در کمتر از دو هفته با ارسال ۳ گردان نیروی کمکی به کرانه باختری، حضور خود را در خط تماس با فلسطینیان تقویت کرد.

نظامیان صهیونیست طی دو روز گذشته با هدف ارزیابی مشخصات منزل شهید رعد حازم، مجری عملیات اخیر در تل آویو و برای مقدمه سازی تخریب ارودگاه جنین به این منطقه یورش بردند که با مقاومت فلسطینیان مواجه شدند.

عومر بارلیف، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به شکست ارتش صهیونیستی در اردوگاه جنین در کرانه باختری اذعان کرد و شائول موفاز، وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی اذعان کرد که بازدارندگی این رژیم در اردوگاه جنین مخدوش شده است.

از زمان شکست ژوئن ۱۹۶۷، اسرائیل در هیچ جنگی علیه عرب‌ها و فلسطینیان پیروز نشده است و نمودار شکست هایش به سرعت روند نزولی پیدا کرد تا یک سال پیش، بر اثر عملیات «شمشیر قدس»، به پائین‌ترین سطح ممکن رسید و شش میلیون شهرک نشین شتابان به سمت پناهگاه‌ها رفتند و اسرائیل به مدت ۱۱ روز از جهان جدا شد. اگر جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، شتابان برای گدایی از مسئولان مصر، به منظور مداخله برای توقف شلیک موشک از نوار غزه نمی‌رفت، چه بسا ممکن بود این زمان هفته‌ها به طول بینجامد و‌ای کاش مسئولان مصر این کار را انجام نمی‌دادند یا کمی با تاخیر این گام را بر می‌داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار