مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان از افزایش مصرف برق دراستان خبر داد.

هاجر عبدی گفت: با ورود فصل گرما به استان مصرف برق ۱۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: با ادامه این روند پیش بینی می‌شود بار شبکه از اردیبهشت ماه روند صعود قابل ملاحظه‌ای داشته باشدکه برای مدیریت صحیح پیک بار نیازمند همراهی مشترکین در ساعات اوج مصرف هستیم.

او گفت: افزایش استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج رمز ارز و استفاده غیرقانونی از برق، ارتباط مستقیم با افزایش خاموشی‌ها و نوسان برق دارد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: مصرف برق مشترکان پرمصرف بویژه مشترکین صنعتی و اداری به طور مستمر کنترل می‌شود که در صورت افزایش بی رویه مصرف، برق آن‌ها در ساعات اوج بار قطع خواهد شد.

او گفت:در حال حاضر عدم توازن مصرف و تولید از ساعات قبل از ظهر آغاز می‌شود و تا شب ادامه دارد و دیگر به ساعات اوج بار محدود نمی‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گفت: دستگاه‌های اجرایی و ادارات موظف هستند در ساعات اوج بار ۵۰ درصد مصرف خود را کاهش دهند و در پایان ساعات اداری نیز فقط ۱۰ درصد از بار خود را مصرف کنند.

او گفت: با توجه به ناترازی تولید و مصرف برق از همه مشترکان می‌خواهیم در ساعات اوج بار با این شرکت همراهی کنند تا ضمن جلوگیری از قطع برق، همه مشترکین از برق پایدار بهره‌مند باشند.

منبع : مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.