درمان بیش از ۳ هزار معتاد در کمپ‌های ترک اعتیاد قم

معاون دادستان عمومی و انقلاب قم از اعزام و درمان ۳ هزار ۲۶۸ معتاد در کمپ‌های ترک اعتیاد خبر داد.

ملیحی با حضور در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم با اعلام این خبر گفت: در سال گذشته بیش از ۸ هزار شکایت از افراد معتاد در دادسرای استان به ثبت رسید که بیش از دو هزار مورد از شکایت‌ها به دلیل مشکلات خانوادگی بود.

معاون دادستان عمومی و انقلاب قم همچنین از بستری شدن ۸۳۲ معتاد متجاهر مرد در کمپ ماده ۱۶ خبر داد و گفت: در سال گذشته ۱۲۸ معتاد متجاهر زن نیز از سطح شهر جمع‌آوری و به تنها کمپ ترک اعتیاد بانوان استان منتقل شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم نیز در این جلسه با اشاره به رابطه مستقیم بین اعتیاد و وقوع سرقت در سطح شهر گفت :بیش از ۷۰ درصد از زندانیان به دلیل سوء مصرف مواد مخدر و تامین هزینه این مواد مرتکب سایر انواع بزهکاری‌ها می‌شوند.

هاشمی نیا از افزایش ۲۱ برابری تعداد معتادان استان در سال‌های ۹۵ تا ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: متاسفانه سن شروع مصرف مواد مخدر استان به زیر ۱۵ سال رسیده است.

اسلامی رئیس شورای اسلامی شهر قم نیز در این جلسه به همکاری هرچه بیشتر مجموعه مدیریت شهری با ستاد مبارزه با مواد مخدر استان تاکید کرد و گفت: مبارزه و مقابله با معتادین متجاهر از جمله اولویت‌های اساسی شورای اسلامی شهر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار