تأیید نهایی ۴۴ هزار متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی

سرپرست معاونت مسکن اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت:بر اساس بررسی های صورت گرفته تا کنون حدود ۴۴ هزار متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن در استان مورد تأیید نهایی قرار گرفته‌اند.

محمدعلی منصوری گفت: بر اساس اطلاعات به دست آمده از سامانه طرح نهضت ملی مسکن تا امروز ۳۷۰ هزار نفر در خراسان رضوی در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد با توجه به شاخص‌های فرم (ج)، سابقه مالکیت و سکونت در محل مورد تقاضا ۱۴۲ هزار و ۵۶۶ نفر واجد شرایط این طرح شناسایی و برای آن‌ها پیامک ارسال شده تا اصل مدارک را تحویل کنند.

او گفت: بر اساس راستی آزمایی‌های صورت گرفته و دریافت اصل مدارک از متقاضیان واجد شرایط تا کنون حدود ۴۴ هزار متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی مورد تایید نهایی قرار گرفته‌اند. سایر واجدین شرایط نیز باید اصل مدارک مورد نظر را ارائه داده تا راستی آزمایی لازم در این خصوص انجام شود.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: بیشترین تعداد متقاضیان تأیید شده مربوط به شهر‌های بالای ۱۰۰ هزار نفر استان همچون شهر‌های نیشابور، مشهد و سبزوار است، برای افراد که تأیید نهایی شده پیامک مراجعه به بانک برای افتتاح حساب و واریز هزینه اولیه به مبلغ ۴۰ میلیون تومان ارسال خواهد شد.

تامین زمین برای بیش از ۷۰ هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن

به گفته منصوری  تاکنون در خراسان رضوی برای بیش از ۷۰ هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن در داخل محدوده شهر‌ها در استان زمین تامین شده است. همچنین تاکنون به ظرفیت بیش از ۱۳۰ هزار واحد زمین در استان شناسایی شده که بعد از الحاق به محدوده شهری و تغییر کاربری قابلیت عملیاتی شدن را خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
س.من مستاجرهستم.بادوتابچه کوچیک بااین گرونی هادلم به این مسکن ملی گرم بوداینم که خبری نشدبرای ما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۰۲ خرداد ۱۴۰۱
من یک خانم هستم سرپرستم مستاجرهستم بادتادختررددرخواست دادین
آخرین اخبار