سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمان از اجرای طرح یاریگران تولید با رویکرد پیشگیری از اعتیاد در ۲۵ واحد تولیدی بالای ۲۰ کارگر در کرمان خبر داد.

 مجتبی مصباح گفت:  طرح یاریگران کار و تولید، اقدامی فرهنگی و پیشگیرانه در جامعه کار و تلاش است که می‌تواند به پیشگیری اولیه از آسیب‌های اجتماعی، آگاه‌سازی و اطلاع رسانی مستمر و هدفمند به منظور پرهیز و تنفر از مواد مخدر، ترویج الگو‌ها و رفتار‌های سالم در جامعه منجر شود.

به گفته او بیشترین تلاش در اجرای این طرح، ایجاد حساسیت در جامعه هدف، مسئولیت‌پذیری و هویت‌بخشی به ویژه در حوزه فعالان عرصه تولید است.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان می گوید: اجرای طرح بیان شده، از اواخر اسفند ماه پارسال در کرمان  آغاز شده است و در مرحله نخست این طرح در ۲۵ کارگاه آموزشی تا پایان فروردین ماه امسال برگزار می‌شود. 

به گفته مصباح تاکنون  ۱۷ کارگاه طرح یاریگران کار و تولید در واحد‌های تولیدی و صنعتی استان کرمان برگزار شده است.

او با قدردانی از شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان در اجرای این طرح گفت: این طرح با هدف تکمیل اجرای طرح کاج (پیشگیری از اعتیاد در جامعه کار و تولید) و با رویکرد جدید یاریگران کار و تولید و نظارت بر اقدامات و گام‌های پیش‌بینی شده اجرا می‌شود. 

به گفته سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمان  این اداره کل با حمایت‌های لازم می‌تواند، سالانه بیش از ۱۰۰ کارگاه آموزشی با هدف پیشگیری از اعتیاد را در واحد‌های تولیدی و صنعتی برگزار کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.