مسئول اعتکاف دانشجویی رمضانیه حرم مطهر رضوی از ثبت نام بیستمین دوره اعتکاف دانشجویی ماه مبارک رمضان در حرم مطهر امام رضا (ع) خبر داد.

حبیب صالحی گفت: این برنامه ویژه استادان، کارکنان و دانشجویان مشهد است و از نهم تا یازدهم اردیبهشت همزمان با سه روز آخر ماه مبارک رمضان در مسجد گوهرشاد حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

او گفت: با توجه به عدم برگزاری مراسم اعتکاف در ۲ سال گذشته بدلیل شیوع کرونا، ظرفیت در نظر گرفته شده در این برنامه معنوی حدود هزار نفر است و طبق سابقه سال‌های گذشته آمادگی پیش ثبت نام برای بیش از هفت هزار نفر وجود دارد.

مسئول اعتکاف دانشجویی رمضانیه گفت: ۳۰ فروردین نتیجه قرعه کشی پذیرفته‌شدگان از طریق سایت ثبت نامی www.vadieh.org به اطلاع خواهد رسید. تزریق ۲ نوبت واکسن کرونا از الزامات پذیرش و حضور در مراسم اعتکاف دانشجویی است.

صالحی گفت: سال گذشته با توجه به ثبت نام‌های انجام شده، دو سوم ظرفیت به ترتیب به دانشگاه‌های فردوسی مشهد، دانشگاه آزاد و علوم پزشکی مشهد و بقیه به سایر دانشگاه‌های این شهر تعلق گرفت.

او گفت: برگزاری مراسم ترتیل‌خوانی و جزءخوانی قرآن کریم و همچنین برگزاری تلاوت‌های مجلسی با حضور قاریان بین‌المللی در این اعتکاف پیش‌بینی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.