اولویت‌ها و ضرورت‌های توسعه کشاورزی و دامپروری چهارمحال و بختیاری بررسی و پیگیری شد.

آقای حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست با آقای ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی، اولویت‌ها و ضرورت‌های توسعه کشاورزی و دامپروری استان و طرح‌های قابل اجرا در سفر آتی رئیس‌جمهور به این استان را پیگیری کرد.

مباحث این نشست، ضرورت افزایش اعتبارات سفر ریاست جمهوری در حوزه کشاورزی، آبخیزداری، مباحث انتقال آب و تامین آب مورد نیاز بخش‌های مختلف کشاورزی، زیرساخت‌های توسعه شهرک‌های گلخانه‌ای و مجموعه‌های دامپروری، تمرکز و توسعه امنیت غذایی کشور با نگاه به چهارمحال و بختیاری، به‌عنوان یکی از مهم‌ترین استان‌های مستعد در حوزه کشاورزی و تامین امنیت غذایی بود.


بیشتر بخوانید


همچنین در این جلسه موضوعات اعتبارات مورد نیاز برای توسعه مجتمع‌های دامپروری، شهرک‌های گلخانه‌ای، تامین و انتقال آب کشاورزی، اصلاح و لایروبی قنوات، توسعه کشت اراضی شیب‌دار و همچنین تمرکز بر مجموعه‌های یکپارچه کشت و صنعت به‌عنوان مجموعه‌های مهم توسعه کشاورزی و دامپروری چهارمحال و بختیاری مورد بحث قرار گرفت و تصمیمات بسیار خوب برای ارتقای کشاورزی و دامپروری استان گرفته شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرزند زاگرس مرکزی
۲۲:۱۳ ۲۳ فروردين ۱۴۰۱
در کشاورزی کارخانجات تولید تراکتور و کمباین و ساخت تجهیزات آبیاری‌های نوین و بهره برداری بهتر و دریافت آب از سدهای استان میبایست بیشتر و بهینه تر صورت بپذیرد و در دامپروری نیز میبایست علاوه بر تامین خوراک دام می‌باید به ساخت کشتارگاه‌ها و سردخانه ها و بسته بندی های متعدد در استان همت و تلاش و کوشش کرد.
آبادانی و شکوفایی و رشد و پیشرفت تلاشی همگانی است نه فردی.
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۲۲:۱۰ ۲۳ فروردين ۱۴۰۱
این استان با توجه به مرکزیت و در میان قرار گرفتن به منابع جمعیتی در حدود یازده ملیون نفر، ظرفیت داشتن کارخانجات صنایع تبدیلی ،کشت و صنعت و سردخانه ها و سیلوها و انبارهای خوب و پر حد ملی و به تعداد فراوان و زیاد را دارد.
این استان میتواند در بسته بندی و انبارداری هم سرآمد و مطرح باشد
و میتواند بسیاری از نیازهای کشور را با تولید فراوان و گسترده و انبوه رفع نماید.
آخرین اخبار