رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از ثبت و دریافت ۱۰هزار و ۴۹۰ تماس تلفنی با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌های این اداره کل از آغاز طرح نوروزی (۲۵اسفند سال ۱۴۰۰ تا ۱۵ فروردین امسال )خبر داد .

زهرا نخعی مقدم  گفت: از ۱۰ هزار و ۴۹۰تماس تلفنی ثبت شده توسط مرکز مدیریت راه‌های استان ۹هزار و۸۱۵مورد مربوط به تلفن گویا و ۶۷۵ مورد نیز از طریق کارشناسان این مرکز پاسخگویی شده است.

او گفت:سامانه تلفنی گویای ۱۴۱ آخرین اطلاعات ترافیکی و جوی محور ها انسداد یا محدودیت تردد در محور ها و سایر اطلاعاتی چون مسیر و مسافت سفر تسهیلات بین راهی موجود و غیره را به تماس گیرندگان ارائه می کند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت:  در یافت اطلاعات مربوط به تصادفات ،ثبت مشکلات راه‌ها و شکایت از رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی از دیگر مواردی هستند که مردم می‌توانند از طریق تماس با این سامانه پیگیری کنند.

نخعی مقدم گفت: کارشناسان این مرکز به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مسافران و کاربران جاده‌ای در خصوص وضعیت راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار