اتحادیه جهانی کشتی (uww) در گزارشی به فرنگی کارانی که در مسابقات قهرمانی آسیا به دنبال تکرار مدال طلای خود هستند اشاره کرد.

یوشیو تانی از ژاپن در وزن ۵۵ کیلوگرم، هانسو ریو از کره جنوبی در وزن ۶۷ کیلو، ناصر علیزاده در وزن ۸۷ کیلو و مهدی بالی در وزن ۹۷ کیلو کشتی‌گیرانی هستند که در رقابت‌های سال گذشته آسیا موفق به کسب مدال طلا شدند .اتحادیه جهانی کشتی، در گزارشی به حضور دوباره این فرنگی کاران در رقابت‌های امسال اشاره و اعلام کرد، این پنج نفر در رقابت های سال ۲۰۲۲ میلادی نیز به دنبال کسب عنوان قهرمانی هستند.

تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان، برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا روز ۲۷ فروردین ماه راهی مغولستان شود و مسابقات در روز‌های ۳۰ و ۳۱ فرودین ماه برگزار خواهد شد.

علی نوربخش در وزن ۵۵ کیلوگرم، مهدی محسن نژاد در ۶۰ کیلوگرم، ایمان محمدی در ۶۳ کیلوگرم، شاهین بداغی در ۶۷ کیلوگرم، محمدرضا مختاری در ۷۲ کیلوگرم، عارف حبیب اللهی در ۷۷ کیلوگرم، رسول گرمسیری در ۸۲ کیلوگرم، ناصر علیزاده در ۸۷ کیلوگرم، مهدی بالی در ۹۷ کیلوگرم و امیر قاسمی منجزی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم اعضای تیم ملی کشتی فرنگی ایران را در مسابقات قهرمانی آسیا تشکیل می‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار