مراقبت بهداشتی دانش آموزان در مدارس انجام می‌شود و در این خصوص جای نگرانی نیست.

محمدی رئیس آموزش و پرورش شهرستان محلات گفت: والدین محترم مطمئن باشند مسئولین مدارس نسبت به مراقبت بهداشتی دانش آموزان تمام تلاش خود را خواهند کرد.

محمدی گفت: در این خصوص هیچ نگرانی وجود ندارد و سعی می‌کنیم همین روند را تا پایان سال تحصیلی ادامه دهیم.

آموزش حضوری پس از سه سال حضور کمرنگ دانش آموزان در مدارس روز ۱۴ فروردین ماه از سرگرفته شد و زنگ بازگشایی آموزش حضوری مدارس در مدارس استان مرکزی به خصوص شهرستان محلات نواخته شد.

مخلص الائمه استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه بازگشایی با رعایت دستورالعمل‌ها و تزریق واکسن کرونا برای کادر آموزشی و دانش آموزان همراه است گفت: بازگشایی مدارس استان مرکزی همزمان با سراسر کشور و در پی تاکید دولت است و با رعایت دستورالعمل‌ها جای برای نگرانی خانواده‌ها نیست.

مخلص الائمه کیفیت بخشی به آموزش را از ثمرات این بازگشایی دانست و بر حضور دانش آموزان و معلمان در مدارس تاکید کرد.

دکتر قلیچ خانی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات با اشاره به استقبال خوب دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال این شهرستان نسبت به تزریق واکسن و مشارکت کم سنین ۷ تا ۱۲ سال گفت: این آمادگی را داریم که برای گروه‌های دانش‌آموز در مدارس تیم‌های واکسیناسیون سیار را مستقر نماییم که خانواده‌ها و والدین با اطمینان بیشتر نسبت به تزریق واکسن فرزندان خود اقدام نمایند

نوزانی سرپرست آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: با بازگشایی مدارس ۲۲۷ هزار دانش آموز در۲ هزار و ۲۶۹ مرکز آموزشی در استان مرکزی راهی مدارس شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.