رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان هرمزگان گفت: دانشجویان برای حضور در کلاس‌ها باید حتماً سه دز واکسن را دریافت کرده باشند.

مهدی میرزاده کوهشاهی گفت:کلاس‌های آموزشی و امتحانات این دانشگاه به صورت حضوری برگزار می‌شود و دانشجویان برای حضور در کلاس‌ها باید سه دز واکسن را دریافت کرده باشند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی  هرمزگان گفت: در دانشگاه علمی کاربردی نیر مثل قبل دروس عملی و کارگاه‌ها با حفظ دستورهای بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی به صورت حضوری برگزار می‌شد.

او گفت:همچنین یک فرصت برای تعداد اندکی از دانشجویان و اساتید که دز سوم واکسن را دریافت نکرده بودند در دو هفته گذشته فراهم شد تا در این بازه زمانی دوز سوم واکسن خود را نیز دریافت کنند و در حال حاضر اکثر افراد واکسینه شده‌ و حتماً سه دز واکسن را دریافت کرده‌اند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی  هرمزگان گفت:همچنین امتحانات کاملاً حضوری خواهد بود مگر اینکه حوادث غیر مترقبه‌ای پیش بیاید و یا مصوبه جدیدی اجرا شود در غیر این صورت دانشگاه قصد دارد سال تحصیلی را همان‌گونه که با روند آموزش حضوری شروع کرده، با آزمون حضوری نیز به پایان برساند.

 میرزاده گفت: کلیه شیوه نامه های بهداشتی  مورد تأکید از سوی ستاد ملی کرونا و همچنین مراکز بهداشت چه در بندرعباس و چه در شهرستان‌ها را در مراکز علمی کاربردی اعمال کردیم و دفتر نظارت و ارزیابی به صورت مرتب در حال بررسی است.

او گفت: تلاش کردیم فاصله فیزیکی دانشجویان رعایت و کلاس‌ها با حداقل دانشجو برگزار شود ونظارت خوبی بر پنجره‌ها و سیستم تهویه صورت گیرد و دانشجویان و اساتید ملزم به استفاده از ماسک باشند.

منبع خبر:ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.