فرمانده انتظامی شهرستان قم با اشاره به بازداشت ۲ سارق اقلام داخل خودرو، از اعتراف متهمان به۴۰ فقره سرقت خبر داد.

 سرهنگ امیر مختاری، فرمانده انتظامی شهرستان قم، گفت: در پی وقوع ۱۱ فقره سرقت داخل خودرو از خودرو‌های مدل پایین در هسته مرکزی شهر، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: تحقیقات پلیس ادامه داشت تا اینکه مأموران فرماندهی انتظامی معصومیه (س)، با بررسی جغرافیای جرم و انجام اقدامات پلیسی متهمان را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ مختاری، گفت: متهمان طی تحقیقات در مواجهه با شواهد موجود به ۴۰ فقره سرقت اعتراف و در نهایت به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم با بیان اینکه ۷ نفر مالباخته تاکنون به پلیس مراجعه و اموال تحویل شان شده است، گفت: همشهریان می‌توانند برای دریافت اموال مسروقه خود به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.

سرهنگ مختاری در ادامه ضمن تاکید بر ارتقاء ضریب ایمنی خودرو، خواست تا افراد از پارک کردن خودرو خود در نقاط پرت و خلوت خودداری کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم همچنین با اشاره به کاهش ۱۲ درصدی سرقت در سال جدید، گفت: شهروندان می‌توانند از طریق شماره تماس ۱۱۰ موارد مشکوک را به پلیس اعلام تا در اسرع وقت اقدامات لازم صورت بپذیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار