سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی گفت: تعداد ۱۵۳طرح نیمه‌تمام ورزشی خراسان‌جنوبی تکمیل می‌شود.

خسروی در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی،گفت: چند روزی است که افتخار خدمت در دستگاه ورزش نصیبم شده است.

او گفت: اداره ورزش و جوانان وظیفه خدمات‌رسانی به نوجوانان و جوانان را بر عهده دارد و همانطور که در گذشته در هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمن ایستادیم و همگام شهدا بودم، امروز در برابر دشمنان که برنامه‌های طراحی شده برای نظام دارند به فعالیت خود ادامه می‌دهیم.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی گفت: ما خدمتگزار مردم هستیم و با یک برنامه اصولی منسجم و توانمند سعی می‌کنم در خصوص ورزش تمام رهنمود‌های رهبر را آویزه گوش کنم و همچنین با رهنمود‌های رهبر در جهاد تبیین در مسیر خواسته‌های نظام اقدام لازم را به عمل آورم.

خسروی اخلاق‌محوری و پرورش سربازانی در زمینه ظهور امام زمان (عج) را محور کار خود دانست و گفت: با به‌کارگیری نیرو‌های جهادی تحصیل‌کرده، حرفه‌ای و مجرب در اماکن ورزشی اخلاق‌محوری را سرلوحه قرار می‌دهیم.

او به توسعه  در زمینه ورزش همگانی و قهرمانی در همه رده‌های سنیاشاره کرد و گفت: توسعه ورزش در مناطق کمتر توسعه‌یافته، توزیع عادلانه منابع و امکانات ورزشی، به‌روزرسانی امکانات ورزشی، تکمیل ۱۵۳طرح نیمه‌تمام در استان، استفاد از استعداد و توانایی نسل جوان، سامان‌دهی فراغت نسل جوان استان، توسعه و تقویت ظرفیت‌های مردمی در امر ازدواج و شناسایی قابلیت‌های واگذاری به تشکل‌ها و سازمان‌های خصوصی و غیردولتی از دیگر برنامه‌ها است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.