مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از توزیع ۲۵ هزار سبد معیشتی بین مددجویان کرمانشاهی تا پایان ماه رمضان خبر داد.

پیمان ترکمانه گفت : ۳۷ آشپزخانه مهدوی در ماه مبارک رمضان فعال بوده و ۱۱۰ هزار پرس غذای گرم برای خانوار‌های نیازمند با مشارکت خیرین در این ماه طبخ خواهد شد.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه در ماه مبارک رمضان امسال پویش به عشق علی (ع) با مشارکت خیرین و با هدف اطعام خانوار‌های نیازمند و اکرام فرزندان ایتام و محسنین به اجرا درآمده است.

نذورات مردمی در این ماه مبارک به غذای گرم و سبد‌های معیشتی تبدیل می‌شوند.

در تلاش هستیم تا پایان ماه مبارک رمضان با همراهی خیرین در پویش به عشق علی (ع) ۱۱۰ هزار پرس غذای گرم و ۲۵ هزار سبد معیشتی برای خانوار‌های نیازمند در استان کرمانشاه طبخ و تأمین شود.

در پویش به عشق علی (ع) ارزش هر پرس غذای گرم ۳۰ هزار تومان و هر بسته معیشتی ۲۵۰ هزار تومان است.

کمیته امداد استان کرمانشاه برای جمع‌آوری نذورات مردمی در ماه مبارک رمضان آمادگی دارد شماره‌گیری کد دستوری #۰۸۳۸۸۷۷* از طریق تلفن‌های همراه، اسکن کد QR و مراجعه به سایت الکترونیکی Kermanshah.emdad.ir از مسیر‌های مشارکت غیرحضوری در پویش به عشق علی (ع) است.

دفاتر این نهاد در شهرستان‌های استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیرین است، نیکوکاران می‌توانند برای راهنمایی بیشتر با شماره‌های ۰۸۳۳۸۲۴۰۷۷۶ و ۰۸۳۳۸۲۱۴۶۳۶ تماس حاصل کنند.

انتظار می‌رود در ماه مبارک رمضان امسال با همراهی مردم استان کرمانشاه در پویش به عشق علی (ع) خانواده‌های نیازمند بیشتری مهمان سفره‌های آسمانی نیکوکاران باشند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.