فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۶ تن ذرت قاچاق به ارزش ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در شهر "کرمانشاه" خبر داد.

علی اکبر جاویدان گفت : ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین گشتزنی در محور خروجی شهر "کرمانشاه" به یک دستگاه کامیون کشنده حامل بار مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

به گفته فرمانده انتظامی استان در بازرسی‌های انجام گرفته ۲۶ تن ذرت قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف شد.

راننده کامیون دستگیر و به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم معرفی شد.

مبارزه با پدیده قاچاق از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه است کشفیات قاچاق پارسال نسبت به سال ۱۳۹۹ بیش از ۲۸ درصد رشد داشته است.

کشف ۶ دستگاه ماینر غیرمجاز

ماموران انتظامی کرمانشاه در عملیاتی موفق به کشف ۶ دستگاه ماینر غیرمجاز و تعدادی قطعات وابسته به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در یکی از محلات شهر شدند.

پس از اطلاع ماموران پلیس آگاهی شهرستان کرمانشاه مبنی بر وجود تعدادی ماینر غیرمجاز در یک واحد مسکونی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی منزل مذکور در محله جاده قدیم کرمانشاه شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

در بازرسی‌های انجام شده ۶ دستگاه ماینر، ۴ جعبه قطعات ماینر و ۲ عدد هواکش به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف و در این راستا یک نفر هم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در "روانسر"

فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۵ تن شکر قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در شهرستان "روانسر" خبر داد.

علی اکبر جاویدان گفت: ماموران ایستگاه بازرسی خراجیان "روانسر" حین کنترل خودرو‌های عبوری به ۲ دستگاه کامیون حامل بار که با دیدن پلیس مسیر خود را به سمت جاده‌های فرعی تغییر داده مشکوک شدند.

ماموران با دیدن این صحنه به تعقیب کامیون‌های متواری پرداخته و پس از طی مسافتی موفق به توقیف آن‌ها شده و بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

در این بازرسی ۲۵ تن شکر قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن‌ها به ۶ میلیارد ریال می‌رسید، کشف و رانندگان هر ۲ خودرو نیز دستگیر شدند.

پرونده در این خصوص تشکیل افراد دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم معرفی شدند.

کشف ۸ کیلوگرم مواد مخدر در کنگاور

فرمانده انتظامی کنگاور از کشف ۸ کیلو گرم ماده مخدر تریاک در این شهرستان با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

عنایت فلاحی گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودرو مشکوک وپس از مدتی تعقیب و گریز، آن را توقیف کردند.

در بازرسی‌های انجام شده ۸ کیلوگرم تریاک که به شکل حرفه‌ای داخل خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

یک نفر در این راستا دستگیر و به دستگاه قضایی جهت صدور حکم لازم معرفی شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.