مدیر جهاد کشاورزی فیروزآباد گفت: به منظور حمایت از بخش کشاورزی این شهرستان ۱۹۱ میلیارد و ۶۲۷ میلیون ریال تسهیلات در سال ۱۴۰۰ به فعالان این بخش پرداخت شده است.

سید کاظم موسوی گفت: میزان تعهدات تسهیلات شهرستان پارسال ۱۰۰ میلیارد بوده است و جذب تسهیلات تا پایان سال ۱۴۰۰ در شهرستان بیش از ۱۹۱ درصد تحقق یافته است.

او گفت: بیشترین میزان تسهیلات اعطایی در زیر بخش مکانیزاسیون کشاورزی است و از محل خط اعتباری مکانیزاسیون بیش از ۹۵ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده که منجر به خرید تعداد ۷۶ دستگاه تراکتور و ۷۶ دستگاه ادوات دنباله بند شده است.

موسوی گفت: در راستای افزایش تولید محصولات راهبردی و به منظور تسهیل در تامین نقدینگی کشاورزان از محل تسهیلات کشاورز کارت ۱۲۷ مورد به مبلغ ۴۱ میلیارد و ۸۲۴ میلیون ریال به کشاورزان پرداخت شده است.

این مقام مسئول گفت: با توجه به نیاز مبرم دامداران به نقدینگی جهت تامین نهاده‌های دامی، از محل تسهیلات دامدار کارت مبلغ ۲۶ میلیارد و ۴۹ میلیون ریال به ۹۶ نفر از دامداران پرداخت شده است.

مدیر جهاد کشاوری فیروزآباد به پرداخت تسهیلات بانکی متنوع به فعالان این عرصه اشاره و گفت: در بخش‌های آب و خاک، امور دام، صنایع تبدیلی و گیاهان داروئی نیز تسهیلات دیگری به مبلغ ۲۸ میلیارد و ۷۰۱ میلیون ریال به متقاضیان پرداخت شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۲۵ فروردين ۱۴۰۱
بله باتراکتورهای سنگ چین طبیعت زیبای خداراازدامنه کوهادرروستاهامیتراشندوکشت هندوانه میکنندچرارسیدگی نمیشودتاچهارسال دیگرکلازمینهای منابع طبیعی ازبین میرودخدایی بدون مجوزباقلدری وپارتی مردم اعتراض دارندواگزارتان به این ماه رمضان رسیدگی کنیدمنابع طبیعی مال خداست میلیونهاسال اجدادیست نه قلدران این زمونه سندراباپولورشوه گرفته اند
آخرین اخبار