حجت الاسلام و المسلمین نکونام گفت: مدیران باید پرهیزکاری و زهد را در دستور کار قرار دهند تا کارگزار درستی برای نظام اسلامی باشند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام در اولین شورای اداری چهارمحال و بختیاری در سال ۱۴۰۱ گفت: مسئولان باید باور کنند که در یک نظام اسلامی مسئولیت دارند و نظام جمهوری اسلامی در راستای نظام انبیای الهی در حرکت است.

انبیا در حکومت دینی به دستورات الهی پایبند بودند و اجازه نمی‌دادند که جامعه از آرمان‌های الهی تخطی کند بنابراین باید تمامی مدیران در نظام ولایی به این باور برسند که دستورات الهی بر هر مسئله‌ای ارجح است و خود را برای خدمت در این راستا آماده کنند.


بیشتر بخوانید


مسئولان باید نگاه دور و نزدیک به مسئله صبر و تقوا که از موارد مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز است، داشته و پرهیزکاری و زهد را در دستور کار قرار دهند تا کارگزار درستی برای نظام اسلامی باشند.

در حال حاضر نظام جمهوری اسلامی به مدیران پرهیزگار نیازمند است و نباید فکر کنیم که مسئولان دست نیافتنی هستند این مسئله یاس است و همه باید برای دستیابی به پرهیزگاری تلاش کنند.

کارگزاران دولت سیزدهم باید با سایر دولت‌ها متفاوت باشند چراکه این دولت امیدآفرینی کرده است و همه مدیران باید همراه و متعهد به آرمان‌های جمهوری اسلامی باشند.

مسئولان دولت سیزدهم باید خود را به آرمان‌های جمهوری اسلامی متعهد بدانند و تلاش خود را به‌ کار بگیرند تا دولت به مقصد برسد و اگر مسئول تعمدا و یا سهوا نقش و وظیفه خود را به‌خوبی ایفا نکند جفا در حق مردم و نظام جمهوری اسلامی است.

مدیران خود را با شرایط وفق دهند و مجموعه را برای پیشبرد اهداف دولت سیزدهم به میدان بیاورند تا دولت در حل مشکلات و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی موفق شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyar Zagrosi
۱۴:۳۱ ۲۶ فروردين ۱۴۰۱
جناب استاندار و نمایندگان و شهرداران و فرمانداران بزرگوار ،این استان آماده جهش صنعتی شدن و داشتن دهها شهر و شهرک صنعتی است فرصتها را شکار کنید و همچون دهه های گذشته و قرن های گذشته فرصت های سوخته و ناعدالتی های گذشته را با همکاری هم جبران نماییم.
به امید داشتن استانی شکوفا و پویا و با رشد و پیشرفتی خوب و سریع و رسیدن هر چه زودتر استان به رشد و شکوفایی و بالندگی با داشتن دهها شهر و شهرک صنعتی و گسترده و پهن شده این سفره صنعت در سرتاسر استان چهارمحال و بختیاری استراتژیک ، پرآب و انرژی و ژئوپولتیک.
آخرین اخبار