مدیرکل کمیته امداد کرمان از افتتاح نمایشگاه افتخارآفرینان اشتغال کمیته امداد استان برای معرفی و عرضه محصولات خود خبر داد.

یحیی صادقی بابیان اینکه این نمایشگاه از ۲۷ فروردین‌ماه تا دوم اردیبهشت به مدت یک هفته در بوستان مادر کرمان راه‌اندازی می‌شود، گفت: ساعت بازدید از نمایشگاه هرروز از ساعت ۱۶ الی۲۲ و ورود برای عموم آزاد است.

او از معرفی و عرضه محصولات تولیدی مددجویان در این نمایشگاه به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در این نمایشگاه ۷۰ غرفه از محصولات تولیدی مددجویان در زمینه‌های فرش، گلیم و صنایع‌دستی، محصولات طبیعی و لبنی، سوغات استان کرمان، منسوجات نمدی و ... راه‌اندازی خواهد شد.

صادقی هدف از راه‌اندازی این بازارچه را معرفی و ارائه خدمات کمیته امداد و در رأس آن توانمندی مددجویان در بخش اشتغال و خودکفایی اعلام کرد و گفت: ۱۰۰ طرح خودکفایی کمیته امداد استان کرمان در این بازارچه شرکت می‌کند.

او با تأکید بر اینکه اشتغال‌زایی برای مددجویان می‌تواند آن‌ها را به نیرو‌های مولد تبدیل کند، گفت: اشتغال پایدار مددجویان زمینه‌ساز توانمندسازی خانوار‌های تحت حمایت است و سبب خروج آن‌ها از چرخه حمایتی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.