هادی شه دوست شیرازی به سفر ۲میلیون و ۲۱۴ هزار نفر به شیراز و افزایش قابل توجه مسافران در مقایسه با دو سال قبل از شیوع کرونا اشاره و گفت: آمار شکایات مردمی از خدمات دهی پارکینگها با وجود افزایش آمار مسافران در نوروز امسال، ٣٠ درصد کاهش داشته است که این امر با نظارت دقیق و مستمر در این دوره حاصل شده است.
او مشارکت همه دستگاههای نظارتی و کنترل نامحسوس فعالیت پیمانکاران را از دلایل افزایش رضایت شهروندان از پارکینگها در نوروز عنوان کرد.
شه دوست گفت: با تلاش همکاران ما در معاونت حمل و نقل و ترافیک و بهره گیری از ظرفیت اتاق اصناف و سازمان تعزیرات، رضایت مردمی از خدمات دهی پارکینگها افزایش و شکایات کاهش یافت.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: نوروز امسال برای اولین بار گشت مشترک نظارت بر فعالیت پیمانکاران پارکینگها با مشارکت اتاق اصناف، شهرداری و سازمان تعزیرات راه اندازی و فعالیت خود را از نیمه دوم اسفند ماه آغاز کرد.
به گفته او، امیدواریم با تداوم این مشارکت و تلاش مشترک دستگاههای نظارتی که ثمره آن در نوروز با رضایت مسافران حاصل شد سایر کمبودها در این بخش را در سال پیش رو مرتفع و شکایات را تا کمترین حد ممکن کاهش دهیم.
هادی شه دوست شیرازی با ابراز رضایت از خدمات دهی پارکینگها در نوروز امسال با توجه به فرصت اندک آماده سازی، گفت: امسال تلاش میکنیم بستر خدمات هوشمند پارکینگها را که از اولویتهای کاری این معاونت در سال جدید است با اجرای پروژه سیستم مکانیزه پرداخت اجرا و به تدریج سیستم قبوض دستی را از چرخه خارج کنیم.
او بهسازی و زیباسازی پارکینگها را از دیگر برنامههای معاونت حمل و نقل و ترافیک امسال برشمرد و گفت: اصلاح روشنایی، نور، تابلو، رنگ آمیزی و سایر موارد مورد درخواست مردم در گزارشهای دریافتی احصا و در برنامههای اجرایی این معاونت قرار گرفته است.