با حضور جمعی از مسئولان ارشد چهارمحال و بختیاری، قبور مطهر شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و مدافع سلامت استان گلباران و عطرافشانی شد.

امروز پنجشنبه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ آیین گلباران و عطرافشانی قبور مطهر شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و مدافع سلامت استان چهارمحال و بختیاری انجام شد.

این آیین معنوی پس از برگزاری اولین نشست شورای ادارای مدیران چهارمحال و بختیاری در سال ۱۴۰۱، با حضور حجت الاسلام و المسلمین نکونام نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد و جمعی از مسئولان ارشد استانی در گلزار مطهر شهدای شهرکرد صورت پذیرفت.


بیشتر بخوانید


میثاق و تجدید بیعت با آرمان‌های والای شهیدان، قرائت فاتحه و بزرگداشت یاد و خاطر شهدا از اهداف این مراسم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyar Zagrosi
۱۴:۳۲ ۲۶ فروردين ۱۴۰۱
جناب استاندار و نمایندگان و شهرداران و فرمانداران بزرگوار ،این استان آماده جهش صنعتی شدن و داشتن دهها شهر و شهرک صنعتی است فرصتها را شکار کنید و همچون دهه های گذشته و قرن های گذشته فرصت های سوخته و ناعدالتی های گذشته را با همکاری هم جبران نماییم.
به امید داشتن استانی شکوفا و پویا و با رشد و پیشرفتی خوب و سریع و رسیدن هر چه زودتر استان به رشد و شکوفایی و بالندگی با داشتن دهها شهر و شهرک صنعتی و گسترده و پهن شدن این سفره صنعت در سرتاسر استان چهارمحال و بختیاری استراتژیک ، پرآب و انرژی و ژئوپولتیک.
آخرین اخبار