نماینده مردم ماهشهر گفت: شهادت شهید رفیع‌زاده‌ها درخت انقلاب را تنومندتر می‌کند و خدمات نیروی انتظامی در تأمین امنیت نزد خداوند اجر فراوانی دارد

حبیب آقاجری گفت: شهادت شهید مصطفی رفیع‌زاده، امروز مزد مجاهدت‌ها و تلاش‌های خود برای تأمین امنیت و آسایش مردم را گرفت.

به گفته او با وجود کمبود‌ها و کاستی‌های فراوان، نیروی انتظامی شهرستان عملکرد بسیار خوبی در بحث کشفیات سلاح و مواد مخدر و برخورد با مخلان امنیت داشته است.

نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: امنیت مقوله و بحث بسیار مهمی است و خدمات بسیار خوبی نیز در مدت اخیر توسط نیروی انتظامی شهرستان صورت گرفته که نزد خداوند دارای اجر فراوانی است.

این مقام مسئول می گوید: این خون‌ها و شهادت‌ها، درخت تنومند انقلاب را تنومندتر کرده و هیچ خللی در عزم و اراده خادمان مردم وارد نمی‌کند و باید کمبود‌ها و کاستی‌های نیروی انتظامی این شهرستان در بحث تجهیزات و نیروی انسانی مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: تمام تلاش خود را برای اختصاص اعتبارات مالی قابل توجه برای کمک به نیروی انتظامی بندر ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) به کار خواهیم بست تا با تخصیص این اعتبارات گام مؤثری در تأمین امنیت پایدارتر برداشته شود.

 امروز در درگیری مسلحانه بین سارقان مسلح و مأموران نیروی انتظامی، استوار یکم مصطفی رفیع‌زاده اهل باغملک و از پرسنل پلیس آگاهی بندر ماهشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مراسم تشییع پیکر پاک این شهید فردا جمعه رأس ساعت ۱۰ صبح از ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان بندر ماهشهر برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.