معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تشکیل قرارگاه جهادی برای کمک به حل مشکلات مردم و گروه‌های جهادی برای حل مشکلات حوزه آب، بهداشت و آموزش در نقاط مختلف استان همت کنند.

رحمدل بامری   در جلسه قرارگاه جهادی منطقه بلوچستان در فرمانداری چابهار  گفت : خیران، گروه‌های جهادی، سمن‌ها و مسوولان با همدیگر تعامل لازم را داشته و با استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی مشکلات را کاهش دهند چون نقش قرارگاه جهادی، تسهیل و هماهنگی بهتر برای انجام کارها است.

او ضمن قدردانی از حضور گروه‌های جهادی و نیروهای انقلابی و فرمانداران گفت: با استفاده از بانک اطلاعاتی و اولویت‌بندی طرح‌های نیمه‌تمام و تکمیل آنها در حوزه‌های مختلف نظیر شبکه‌های داخلی آب روستایی با فعالیت جهادی می‌توان اقدامات موثری انجام داد.

بامری گفت: تشکیل قرارگاه جهادی در مناطق مختلف سیستان و بلوچستان و فعالیت آن با توجه به ظرفیت‌هایی که وجود دارد می تواند بسیاری از مشکلات را حل کند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دستگاه‌های اداری همچون دانشگاه علوم پزشکی، نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و امور آب و فاضلاب استان طرح‌های نیمه‌تمام را اعلام و با هماهنگی و تعامل و مکاتبات لازم با امضای استاندار پیگیری کنند تا شاهد تکمیل طرح‌ها و کاهش مشکلات پیش رو باشیم.

بامری گفت: متاسفانه در برخی از روستاها بدون هماهنگی با دستگاه‌های مختلف اداری، مدارس با فاصله بیش از ۲ کیلومتر ساخته شده که باید شبکه آب و برق را با هزینه گزاف انجام داد این در حالی است که با یک هماهنگی می‌توان هزینه‌ها را کاهش داد.

او از پشتیبانی سپاه پاسداران، استاندار سیستان و بلوچستان و مسوولان مرتبط با این حوزه قدردانی کرد و گفت: امیدواریم با همکاری فرمانداران جنوب استان و نیروهای انقلابی و جهادی بسیاری از مشکلات مرتفع شود.

کار جهادی باید درست و برای رضای خدا باشد

جواد سپاهی سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه چابهار نیز در این جلسه گفت:  کار جهادی باید درست، صحیح و برای رضای خدا باشد تا حل مشکلات مردم و بهره مندی مردم و درنهایت رضایت خالق و مخلوق را به دنبال داشته باشد.

او گفت: با توجه به نیت خالص و انقلابی بودن کارهای جهادی و برکات فراوان انجام کارهای خیر و  نخستین جلسه کاری‌ام پس از معارفه با گروه‌های جهادی است که امیدوارم موثر و مفید واقع شود.

سپاهی گفت:  توجه به شرایط بومی منطقه‌ای و کمک به مردم باید مورد توجه گروه‌های جهادی و مردم نهاد باشد تا با استفاده از ظرفیت‌های این استانِ جوان بتوان موفقیت‌های لازم را به نحو مطلوب استفاده کرد.

وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان یکی از استان‌های جوان است لذا کارها باید به خوبی انجام تا مردم نفع زیادی از اقدامات ببرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار