پذیرایی یاران صیادمنش از کاردیف / بارنزلی با مربی ایرانی به دنبال فرار از سقوط

مسابقات فوتبال لیگ دسته اول انگلیس با برگزاری ۱۲ بازی امروز (جمعه) پیگیری می‌شود.

هفته چهل و دوم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول انگلیس امروز جمعه از ساعت ۱۶ با دیدار تیم‌های لوتون تاون و ناتینگهام فارست آغاز می‌شود و در ادامه ۱۱ بازی برگزار خواهد شد.ا

ز ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه ۹ بازی به طور همزمان انجام خواهد شد. در یکی از این بازی‌ها تیم هال سیتی که اللهیار صیادمنش را در اختیار دارد میزبان تیم کاردیف سیتی خواهد بود.

هال سیتی با ۴۴ امتیاز از ۴۱ بازی در رتبه بیستم قرار دارد و کاردیف سیتی هم با ۴۹ امتیاز از ۴۰ بازی در رتبه هفدهم جای دارد.
این تیم شرایط خوبی در بازی‌های خانگی ندارد و ۶ بازی اخیر خود در خانه را به مهمانانش واگذار کرده است. چنان چه هال سیتی در این بازی هم شکست بخورد رکورد منفی جدید در تاریخ این باشگاه رقم خواهد خورد. البته هال سیتی در بازی رفت موفق شد کاردیف را شکست بدهد.

صیادمنش از وقتی به هال سیتی پیوسته به دلیل مصدومیتی مرموز فرصت کمی برای نمایش توانایی های خود داشته است. 


بیشتر بخوانید 


در یکی دیگر از این بازی‌های همزمان بارنزلی با هدایت پویا اسبقی سرمربی ایرانی خود در زمین تیم سوانسی به میدان خواهد رفت.

بارنزلی حال و روز خوشی ندارد و یکی از گزینه‌های سقوط به لیگ پایین‌تر انگلیس است. این تیم از ۴۰ بازی فقط ۲۹ امتیاز کسب کرده و در رتبه بیست و دوم جدول ۲۴ تیمی چمپیونشیپ قرار دارد. اگر بارنزلی نتواند در هفته‌های پیش رو امتیازات لازم را به دست آورد سقوط خواهد کرد.

اسبقی که از ماه سپتامبر با ماموریت نجات بارنزلی سکان هدایت این تیم را برعهده گرفته هنوز نتوانسته به تیمش سر و سامان بدهد و در مقطعی زمزمه‌های برکناری او به گوش می‌رسید.

بارنزلی از ۴ بازی آخر خود فقط یک امتیاز به دست آورده و هفته گذشته برابر میلوال متحمل شکست سنگین ۴ بر یک شد. سوانسی از ۴۰ بازی ۵۷ امتیاز کسب کرده و در جایگاه چهاردهم جای دارد.

بارنزلی در ۱۴ بازی اخیر خود برابر سوانسی نتوانسته است این تیم را شکست بدهد.

در رقابت‌های چمپیونشیپ هر فصل ۲ تیم بالای جدول به طور مستقیم به لیگ برتر فوتبال انگلستان صعود می‌کنند. تیم‌های رده سوم تا ششم جدول نیز به پلی اف می‌روند و تیمی که قهرمان پلی آف می‌شود نیز به لیگ برتر فوتبال صعود می‌کند. سه تیم آخر جدول هم به لیگ یک فوتبال انگلستان سقوط می‌کنند.

در حال حاضر فولام با ۸۳ امتیاز از ۴۰ بازی صدرنشین است و بورنموث با ۷۳ و بورنموث با ۶۹ امتیاز در رتبه‌های دوم و سوم جای دارند.
نزدیک بودن امتیاز‌ها باعث شده دیدار‌های هفته‌های پایانی حساسیت خاصی داشته باشند.

فاصله تیم دهم یعنی کاونتری با تیم سوم جدول ۱۰ امتیاز است و همین امر موجب شده حتی تیم‌های رده نهم و دهم هم به قرار گرفتن در جمع ۳ تیم مرحله پلی آف امیدوار باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار