رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری سارقان لوازم خودرو با اعتراف به ۲۰ فقره سرقت در شهر کرج خبر داد.

 سرهنگ محمد نادربیگی گفت:در پی وقوع چندین فقره سرقت لاستیک خودرو در مناطق عظیمیه و جهانشهر کرج توسط سرنشینان یک دستگاه خودروی سمند، بررسی موضوع و دستگیری متهمان در دستورکار ماموران پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

او گفت: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که سارقان به صورت ۲ نفره با یک دستگاه سواری سمند ابتدا خودرو‌های فاقد دزدگیر را که در مناطق خلوت پارک شده اند را شناسایی و در یک فرصت مناسب اقدام به سرقت لاستیک و سایر قطعات آن می‌کنند.

سرهنگ نادربیگی گفت: در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی مشخصات ظاهری متهمان و خودروی آن‌ها را شناسایی و در اختیار تمام کلانتری‌های سطح شهرستان کرج قرار دادند که پس از مدتی کوتاه عوامل گشت کلانتری ۱۱ مرکزی موفق به شناسایی و دستگیری یکی از سارقان در حین پرسه زنی در اطراف خودرو‌های فاقد تجهیزات شدند.

او گفت: متهم به ۲۰ فقره سرقت لاستیک و تجهیزات خودرو با همدستی یکی از سارقان غیر بومی استان اعتراف کرد.

سرهنگ نادربیگی گفت: در ادامه مخفیگاه همدست متهم و شخصی که اقدام به خریداری اقلام مسروقه می‌کرد شناسایی و نامبردگان نیز با هماهنگی قضایی در شهرستان شهریار دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

به گفته  رئیس پلیس آگاهی البرز با تلاش‌های انجام شده همه مالباختگان این پرونده شناسایی و به همراه متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.